Из них он уразумел ничтожность язычества и уверовал в истинного Бога. В это время дошел слух об И. Христе, Его чудесах и учении до острова Крита. Правитель острова, дядя Тита, послал его в Иерусалим, чтобы удостовериться в истинности слуха. Св. Тит, увидев Господа, сделался Его учеником. Обращенный ко Христу, ап. Павел очень полюбил Тита, и он сопутствовал для проповеди апостолу языков по разным странам. Ап. Павел, посетил Крит, поставив Тита епископом здесь. Из Никополя, в Македонии, написал ему послание об обязанностях пастыря. Св. Тит был в Риме и присутствовал при мученической кончине ап. Павла. После сего, возвратившись на остров, трудился неутомимо в проповеди. Однажды, идя мимо строившегося на острове языческого храма, он помолился, и храм вдруг упал. Вследствие сего чуда множество язычников обратилось ко Христу, а на месте языческого храма был создан христианский. Скончался св. ап. Тит 94 -х лет. Исповедники: Варсис и Евлогий были епископами Едесскими, Протоген – епископом Каррийским; они потерпели гонения и много бедствий от ариан при императоре Валенте, в 4 веке. Этот император был заражен ересью Ария, который учил, что Сын Божий ниже Бога Отца. Православные много страдали от ариан и других, подобных им еретиков; православных епископов, пресвитеров и сановных лиц лишали должностей, ссылали в затечение, а на их места ставили таких, которые держались еретических мыслей, прочих же предавали разным мучениям. Так Валент, не терпя Варсиса, бывшего епископом в г. Едессе, в Малой Азии, как человека преданного православию, лишил кафедры и заточил сначала на остров Аранд; но когда стало приходить сюда много народа и слушать православное его учение, то заточил очень далеко – в г. Фенон, где он и скончался. На место его Валент поставил арианина Лупуса, но никто из православных как клириков, так и мирян не хотел иметь общения с ним. Тогда Валент сослал в ссылку по разным местам епископа Евлогия и пресвитера Протогена и других с ними, в числе 80-ти человек. Евлогий и Протоген были сосланы в Фиваиду, в г.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Buharev/z...

Ты же, брате и сыну, сим не въслдуй. Не тх бо ради пишу сие, но да тебе приобрящу. Съвт же ти даю: благочестиемь утвердися в святм том монастыр Печерьском, не въсхощеши власти – ни игуменъства, ни епископьства. И довлет ти к спасению, иже коньчати жизнь свою в немь. Вси сам, яко могу сказати всх книг подобная, уне ми теб ползная, еже от того божественаго и святаго монастыря Печерьскаго съданнаа и слышанная от многых мало сказати… Ты же, брат и сын мой, не следуй их примеру. Не тех ради пишу это, но да тебя приобрету. Совет даю тебе: утвердись благочестием в том святом монастыре Печерском, не желай власти – ни игуменства, ни епископства. Довольно тебе для спасения окончить жизнь в монастыре том. Ты сам знаешь, что много подобного могу я рассказать тебе от всех книг, но полезнее будет для тебя, если я скажу тебе немногое из многого, слышанного мной о деяниях иноков того божественного и святого монастыря Печерского. О ДВОЮ БРАТУ, О ТИТЕ ПОП И ЕВАГРИИ ДИАКОН, ИМЕВШИМ МЕЖУ СОБОЮ ВРАЖДУ Два брата бста по духу, Евагрий диакон, Тит же поп. Имяста же любовь велику и нелицемрну межи собою, яко всмь дивитися единоумию их и безмрней любви. Ненавидяй же добра диавол, иже всегда рыкаеть, яко лев, ища кого поглотити, и сътвори им вражду. И таку ненависть вложи има, яко в лице не хотяху видти друг друга и уклоняхуся друг от друга. Многажды братиа моливше ею, еже смиритися има межи собою, они же ни слышати хотяху. Егда же стояше Евагрий в церкви, идущу Титови с кадилом, отбгаше Евагрий фимиана; егда же ли не бгаше, то преминоваше его Тит, не покадив. И пребыста много врмя в мрац грховнемь; Тит убо служаше, прощениа не възмя, Евагрий же комкаше гнваася. На се врагу въоружившу их. О ДВУХ ВРАЖДОВАВШИХ МЕЖДУ СОБОЮ БРАТЬЯХ, ТИТЕ ПОПЕ И ЕВАГРИИ ДЬЯКОНЕ Были два брата по духу, дьякон Евагрий и поп Тит. И имели они друг к другу любовь великую и нелицемерную, так что все дивились единодушию их и безмерной любви. Ненавидящий же добро дьявол , который всегда ищет, как лев рыкающий, кого поглотить, посеял вражду между ними. И такую ненависть вложил он в них, что они уклонялись друг от друга и не хотели один другого в лицо видеть. Много раз братия молила их примириться между собой, но они и слышать не хотели. Когда Тит шел с кадилом, Евагрий отбегал от фимиама; когда же Евагрий не отбегал, Тит проходил мимо него, не покадив. И так пробыли они многое время во мраке греховном; приступали к святым тайнам – Тит не прося прощения, а Евагрий гневаясь. До того вооружил их враг.

http://azbyka.ru/otechnik/prochee/izborn...

Т Татиан 69, 77, 185 Таттам, архидиак. 75 Тацит К. (Tacitus Cornelius) 220 116 , 362, 362 127 Тейер И. (Thayer J. Н.) 54, 55 12 Тертуллиан (Tertullianus) 78,103, 104 149, 150 , 105 151 , 130, 130 53 , 194, 195 97 ,323, 323 47 Тимофей, ап. от 70-ти 91, 97–99, 101 144 , 102, 304, 309 Тит, ап. от 70-ти 99, 315 28 Тит, импер. 264 Титтман И. (Tittmann J. А. Н.) 54, 55 12 Тишендорф К. (Tischendorf С.) 71, 71 71 , 72, 79, 86, 86 126 , 110 15 , 123 44 , 149, 149 12 , 153 22 , 228 2 , 237 18 , 269, 269 104 , 272 109 , 298 137 , 305 7 , 310 21 , 334, 336, 337 61 , 365 132 , 389 Томпсон Э. (Thompson Е. М.) 58 18, 21 , 59 27 , 61 34 , 62 43 , 64 51, 52 , 65 53 , 71 71 , 389 Тренч Р. (Trench R.), архиеп. 54, 55 12 , 70 66 Тригелис С. П. (Tregelles S. Р.) 86, 86 127, 128 , 153 22 , 307 11 , 334, 390 Трифон, иудей 170 Троицкий И. Е. 77 96 , 90 136 , 303 3 Троицкий Н. И. 174, 174 56 У Ульфил (Ulphilas ­­ Vulfilas ­­ Wölflin), еп. 81, 81 113 Ф Фавст, еп. манихеев, еретик 133 Фаддей, ап. от 70-ти 76 Фаррар Ф. В. 229 7 Фелль И. (Fell J.) 84, 84 121 Феодор Мопсуестийский (Theodorus Mopsuestenus) 100, 100 142 , 256, 256 83 Феодорит Киррский (Theodoretus Cyrrhensis) 14, 14 3 , 48, 49 4–6 , 77, 77 95 , 120, 120 36 , 135 61 , 139 72 , 228 Феофил (адресат св. ап. Луки) 126, 139 Феофил Антиохийский , еп., апологет (Theophilus Antiochenus) 185, 241, 241 29 Феофил, еп. готский 81 Феофилакт Болгарский , архиеп. (Theophylactus Bulgariae archiepiscopus) 124, 124 46 , 269, 269 103 , 272, 272 11 , 351, 351 99 Фердинанд I, король 74 Фивейский Μ. 121 41 Филарет Московский , свт. 30 Филимон, ап. от 70-ти 99, 304, 308 Филипп, диакон, ап. от 70-ти 180 Фляйдерер (Pfleiderer) 193 89 Фолькмар Г. (Volkmar G.) 132 57 , 192, 193 89 , 195, 366 133 Фома Аквинат 296 Фома, ап. от 12-ти 226, 270 Фома Гераклейский 75, 75 84 , 77 Фотий Константинопольский , патр. (Photius Constantinopolitanus) 256 83 X Хазерт (Hasert) 159 30 Хаусрат А. (Hausrath А.) 52, 52 8 Хердер И. (Herder J. G.) 157,157 27 Хетч Э. (Hatch Е.) 55, 55 12

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Glubok...

3:12 Зато, таковима заповедамо и молимо их Господом нашим Исусом Христом, да мирно хлеб Заповест од Господа, а од нас молба. Свака заповест, извршена од човека, душе из мртвих. нерад смрт душе; васкрсни ти спаваш душом у и те Христос. А ако примораш себе на рад, на рад у име Господа Христа, ти и дао руке да би радио, и ум да би мудро умовао, и очи да би пут прави видео. Чим примораш себе на то основно, почетно добро, теби дотрчати у нада, у себи ревност, и ти убрзо заволети рад, и постати и мила мука, корисна и спасоносна. Тако ти испунити заповест о новом, богочовечанском начину живота, поретку живота, живота по светом И онда бити греха од вас, ни порока, ни смрти, ни злодуха, ни страсти. ваш живот по светом вас благодатним силама Духа Светога, су све грехе и изнутра и све страсти, све саблазни, све смрти. Главно у и вама се све додати, све што вам потребно и у овом и у оном свету. 3:13 Но иако има добро им се чини, вама, нека не дотужи добро чинити. И тиме доказати да ваше добро од Доброг (ср. Мф.19:17 ), и стога не пропада никад у овоме свету, вашом вером отиче у живот вечни, и тамо вас чека умножено, устостручено. Ваше добро, увек везано са Добрим, не пропада, иако рецимо, човеку; оно добро по себи и пред Богом; а да ли коме си га ти учинио претворити у добро, то ствар слободне добро, ви се увек на Господа свакога добра, чини те сунце и зле и добре, и дажд и праведнима и неправеднима ( Мф.5:45 ). Зато нама, свима нама и дата заповест од Господа Христа: Будите милостиви као и Отац ваш небески што милостив ( Лк.6:36 ). Будете ли тако радили, ваше добро од сваког зла. А треба се томе учити: да ваше добро буде све и од сваког зла што у свету. Господ Христос зато и дао себе за нас: „да очисти себи народ избрани чезне за добрим делима“ ( Тит.2:14 ). Зато су „нека се уче напредовати у добрим делима“ ( Тит.3:14 ). Добро тиме добро што увек добре родове и оно не на то ко те родове користи. Тако и ви, увек добра дела из душе, неговане Христовом вером, молитвом, Тога ради нека вам не дотужи добро чинити и – беспосличарима, и еда би их ваше добро побудило на из мртвила нерада. Чините им добро, а лица – одвратите од се од да би они дошли к себи и пожелели друштво добрих и светих. Нека зло не ваше добро. Увек се трудите да зло надвладате добром.

http://azbyka.ru/otechnik/Iustin_Popovic...

И се мы слышавше, вославихом 8 Бога, известившаго нам сиа. И разсудиша 9 старци ти блажении, и реша: «Воистину достойно и праведно при всем благохвалити Господа». Того мы 10 по вся дни 11 видяще, славяще и хваляща Бога, дивихомся пременению 12 того ума же и нрава: иже преже никтоже 13 можаше отвратити его от 14 хулы, ныне же 15 присно 16 Иевскы 17 глас зовет: «Господь дал есть 18 , Господь отъят; яко 19 годе Господеви 20 , тако и 21 бысть. Буди имя Господне благословено ввекы» 142 . Аще не бы видел аггельскаго 22 видениа 23 и слышал такых 24 словес, не бы престал 25 ропща. И мы 26 веровазом истинней быти вещи 27 . Аще бы са 28 мало 29 , не бы он старец молился, иже в Патерице, да приидут на нь разбоници и вся его возмут 30 , и услышан же быв 31 , вся сущаа в руце их предасть 143 . Се уже, брате, всяцеми наказании наказах тя. Проси у Господа Бога, да ту жизнь свою скончяеши в покаании и 32 послушании игумена своего Анкудина 33 . Сиа три вещи болии всех добродетелий, якоже Афонасий 34 Затворник свидетльствова 35 144 . И се и 36 еще ино дивно 37 скажу, еже сам видех, сице убо сотворися в том святем монастыри [Слово о Тите И Евагрии] л. 32 // Два брата беяста по духу: Евагрий 1 – дьякон, Тит же поп. Имеяста же любовь велику, нелицемерну, яко всем дивитися единоумию их и безмерней любви их 2 . Ненавидяй 3 же добра бес 4 , иже всегда рикает, ища кого поглотити 145 , и сотвори има вражду; и тако 5 ненависть вложи има, яко не видети има 6 себе в лице 7 и укланятися 8 другу 9 от друга. 10 Многажды моливше ею смиритися 11 , ни слышати не восхотеста. Егда же стояше 12 Евагрий, идущу 13 Титови с кадилом 14 , отбегаше темиана 15 Евагрий 16 . Егда же ли не бегаше 17 , проминоваше 18 его Тит, не покадив. И пребыста убо 19 много время во мраце гневнем: Тит убо служаше, прощениа не возма, Евагрий 20 же комкаше гневаяся, – на се врагу вооружшу. Некогда 21 сему Титови разболевшуся велми 22 и уже в нечаании 23 быв, 24 нача плакатися 25 своего лишениа. И посылает мольбу 26 братови 27 , глаголя: «Прости мя, брате, Бога ради, яко без ума гневахся на тя 28 ».

http://azbyka.ru/otechnik/Zhitija_svjaty...

Савская царица, библ. 122 Сагарда Н. И. 21 1, 2, 4 , 22 1 , 23 2, 4 , 24 3 , 25 2 , 26 1 , 28 3 , 31 1 , 35 1, 2 , 39 1, 3 , 40 6 , 41 1 , 205 Самуил, библ. 40 Сарра, библ. 17, 38 (1) , 109, 123 Саул, библ. 157 Севир Антиохийский, еретик 118 Севириан Гавальский 219 Секулич И. 193 Серков А. И. 135, 148 1 , 149 2 , 150 2 , 153 3 , 191 4 , 205 Сильвестр (Малеванский) , еп. 104 1 , 205 Симеон, болг. царь 126 Симеон Мироточивый (в миру Стефан Неманя, царь Сербский), св. 4, 115 1 Симеон Новый Богослов (Symeon the New Theologian), прп. 59 (7) , 60 (2) , 61 (1) , 62 (1) , 66, 120, 198, 206 Сковорода Г. С. 136 Скрибан Ф. 173 Скрибан Иулиу, архим. 183 Сове Б. И. 192 (2) Сократ 65 сн. Соловьев В. С. 161 (4, 5, 6) , 206 Соломон, библ. 4, 6, 8, 12, 29, 31, 33, 39, 40, 46, 57, 70, 72, 78, 99, 121 (4) , 122, 128 2 , 144, 156, 161, 171, 183, 184, 212 София, гност. миф. 24 1 Сперанский А. И. 159 1 Станишич С. 6 Станоевич С. (Стажуевич Ст.) 115,116 1 , 206 Степанова Н. С. 205 Стефан Великий, рум. князь 146 Стефан Никомидийский 60 Стефан (Стратемирович), митр. Карловацкий 170 Стефан (Яворский) , митр. Рязанский и Муромский, местоблюститель патриаршего престола 134 Стрижев А. Н. 203 Струве Н. А. 202 Сугдурис Георгий 103 (3) , 104 Сусанна, библ. 35, 72 Схария, еврей, основатель секты жидовствующих 127 Тарнавский В. 182 Татакис В. Н. (Tatakes V. N., Τατκης В.) 64 2 , 65 1 , 66 2 , 209 Тахиаос А. – Э. Η. ( Ταχειος A­. – A­. Ν.) 113 2, 3 , 114 4 , 139 1 , 206 Телемах, миф. 166 Тертуллиан Квинт Септимий Флоренс (Tertullien) 35, 220 2 , 221 2 Тзога Х. С. 110 4 Тимофей, ап. от 70-ти, сщмч. 50 2 Тит, ап. от 70-ти 50 2 Тит, еп. Бострийский 32 Тихомиров Б. А. 153 3 Тихон, еп. Воронежский, Задонский чудотворец, свт. 140 (1, 3, 4, 5) , 141 (1) , 143, 206 Тихон, еп. Захумско-Герцеговинский см. Радованович Т. Тихоний Африканский 189 (4) Товий, библ. 164 Товит, библ. 99, 128 2 , 171 Трембелас П. 181 Тремелий И. 170 3 Трифон, иудей (персонаж соч. Иустина Философа ) 22 (3) Угринова-Скаловска Р. 203 Уивер Р. X. Weaver R. Η.) 37 1–4 , 206

http://azbyka.ru/otechnik/Amfilohij_Rado...

547, растлвше члкомъ ( παραδιατριβα, беседы злые); 2Тим. 2:3 ., л. 554 об., ко добрь храбръ хвь (в толк. воинъ, στρατιωτης); 4:13., л. 563 об., и паче же и кожица (как и в толк., τς μεμβρνας). Тит. 1:11 ., л. 567, прибытка мшела ради ( ασχρο κρδους); 13., л. 567 об., бличаи сченно ( πoτμως, как и 2 Kop. 13:10. Рим. 11:25 . ποτομα пер. ныне: нещадно, непощадение); 2:14., л. 570, лю изрны ( περιοσιον); 5., л. 570 об., банею ( δι λουτρο παλιγγενεσας); Флм. 19; 20 ., л. 574, азъ искпюс ( ποτσω); азъ ти искпю ( σο ναμην). Многие ещё места, совершенно согласные с сим текстом, приведены в обозрении текста по спискам без толкования. См. Опис. отдел. 1. стр. 300 и 327. Также, как в первых посланиях, переводится θλω велю Кол. 2:1 . 1Сол. 4:15 . 1Тим. 2:4 . (но 8. хощу); υχαριστω – хвалю; παραγγλλω 1Тим. 1:3; 5:7; 6:13 . запрещаю; πιποθω Флп. 2:26 . люблю (сл. Рим. 1:11 .); δηλσας Кол. 1:8 . нарековавый (сл. 1Кор. 1:11 ); περιλειπμενοι 1Сол. 4:15, 17 . лишени; δοκιμ Флп. 2:22 . искушение (сл. Рим. 5:4 .); λικα Еф. 4:13 . Евр. 11:11 . тело; εσεβεα 1Тим. 3:16; 4:7 ; 2Тим. 3:5 ; Тит. 1:1 . благоверие. Также, как в первых посланиях, встречаются и здесь в изобилии примеры древнего словообразования и грамматических изменений: 442 об. кмиромъ ( Кол. 3:5 ), 510. съимьства (собрания, Евр. 10:25 ), 505. нбсьскими силами ( Евр. 3: 23 ), 541. телесьское ( 1Тим. 4:8 .) и др., 449. аци быхмь (каковы, 1Сол. 1:5 ), 477. селц неражьше (о толиком, Евр. 2:3 ), л, 408 об. въ препростыии (простоте, Еф. 6:5 ), 416 трбле (нужнее, Фил. 1:24 ), 477. съприпослшьствющ б ( Евр. 2:4 ), 522 приблюдающе (13:15), 462 об. тръпелнвствите къ всмь ( 1Сол. 5:14 ), 490 об. блгословьств благословлю т ( Евр. 6:14 ), 508 об. съвръхова въин (совершил выну, Евр. 10:14 ), 445 об. кажеть (скажет, Кол. 4:7 ), 521. показах (наказывали, Евр. 12:10 ), 476 об. слеми (посылаемы, Евр. 1:14 .), 477 об. мнеиаго (умаленного, Евр. 2:9 ), 435 об. чюжены (отчуждённых, Кол. 1:21 .), 511.

http://azbyka.ru/otechnik/Aleksandr_Gors...

Посем же бсу преобразившуся въ образ воина и шед к великому князю в Володимерь , глаголя: «Есть, государь, в твоеи области в Ростов 112 мних нкии Аврамь, волхвъ, образомь творяшеся святъ. И сеи нализе в земли сосуд мдян, достоин твоему господьству , в немже множство ссосудовъ златых (Л. 355б) и поясовъ златых же , и чепемь немощно цны уставити . Тмь сокровищем монастырь созда и церковь велию постави, а твоему господьству не повда». Князь же великии посла воина люта с великимъ гнвомъ по святаго 127 , глаголюще : «В чем обрящеши старца, не глаголи к нему ни единаго слова, в томъ и поставъ его предо мною». В то же время преподобному в кльи на молитв стоящу въ единои власяници и не обувен в сандалья. И приид к нему злыи воинъ, не имыи милости о святемь 133 , и в томъ час взя святаго, не да ему не обувениа, ни риз надти. Разум же святыи вражду вражию и не убояся нимало , но благодаряше Бога . Взем же его воинъ , поругашеся святому: всади на пгу ослятицю и сандалья женьская обу на ноз святаго . И постави святаго отца пред великимь князем в Володимере въ еденои власяниц. (Л. 355в) И повел князь великии поставити воина . Воинъ же ти же словеса нача на святаго поносити обртении влагалища. Святыи же, възд руц на небо, помолися и запрти духу лукавому силою Господа нашего Исуса Христа, и абие исчезе. Князь же видвъ прелесть диаволю и святаго поругана стояща, и страх обьятъ великого князя и всх ту сущих 151 . И нача князь со слезами прощениа просити о таковомъ согршении. Преподобныи же прости князя . Князь же видв смирение 158 преподобнаго и честь велию возда святому, и има и сел много давъ святому , и отпусти его, и учини его выше всх монастыревъ , иже в Ростов. И поживе преподобныи въ своемь монастыр лта доволна и въ старости мастите ко Господу отиде, егоже изъмлада възлюби .   Рум. 397: Мсяца того же в 29 .   Рум. 397, Егор. 1299, Тит. 1220 нет; П-1642 нет. Рум. 397, Егор. 1299, Тит. 1220: Аврамиа . П-1642: Аврамиа . П-1642: архимарита . П-1642: Богоявленского.

http://sedmitza.ru/lib/text/8968692/

Но о законе Моисеом данеемъ 106 и о благодати и истине, Иисус Христом бывшиим повесть си есть 107 . И что успе закон что ли 108 благодать, прежде закона 109 , ти потом благодати, преже стень, ти потом истина. Образ же закону и благодати Агарь и Сарра, работнаа Агарь и свободнаа Сарра, работнаа преже, ти потом свободнаа, да разумеет иже чтетъ 110 . Яко Авраам убо от юности своея Сарру име жену си, свободну, а не рабу: Бог убо преже век изволи и умысли Сына Своего в мир послати и тем благодати явитися. Сарра же не рожааше, понеже бе неплоды; не бе 111 неплоды, но заключена бе 112 на старость родити: безвестная 113 же и утаеная мудрости Божия утаена беаху ангел и человек не яко не явима, но утаена и на конец века хотя та 114 явитися. Сарра же глагола к Аврааму: се заключи мя Господь Бог не раждати, вниди 115 убо к рабе моей Агари и родиши от нея ( Быт. 16:2 ); благодать же глагола к Богу: аще несть времене снити ми 116 и спасти мир сниди на гору Синай и закон положи. Послуша Авраам речи Саррины и вниде 117 к рабе ея Агари, послуша и Бог яже о благодати словес и сниде на Синай. Роди же Агарь раба от Авраама рабичищь118, и нарече Авраам имя ему Измаил изнесе и Моисей от Синайскиа горы закон а не благодать, – стень, а не истину. По сих же 119 стару сущу Аврааму и Сарре, седящу ему пред дверми куща своея вполудне, у дуба Мамбрийскаго, явися Господь Аврааму, Авраам же тече всретение ему и поклонися 120 и приятъ 121 и в кущу свою: веку же сему к концу приближающуся, посети (Господь) человеческаго рода и сниде с небесе в утробе 122 девице входя, прият же (и) девица с покланянием в кущу же плотену не болевши, глаголющи к ангелу: се раба Господня, буди мне по глаголу твоему ( Лк. 1:38 ). Тогда убо отключи Бог ложесна Саррина, и заченши роди Исаака, свободная свободнаго: присетившу Богу человеческа естества явишася уже безвестная и утаеная, и родися благодать и истина, а не закон – сын а не рабъ. Яко отдоися 123 отроча Исаак в укрепе 124 , сътвори Авраам гостивъству велику 125 , егда отдоися сын его Исаакъ: егда бе Христос на земли и еще благодать не укрепела беаше 126 но дояашеся и еще 127 за 30 лет в няже Христос таяшеся; егда же отдоися и укрепе, явися благодать Божия спасеная всем человеком ( Тит. 2:11 ), в Iopдahьcmeй реце, сътвори Бог гостивъству велику и пир велик телцем упитаныим от века, възлюбленыим Сыном своим Иисус Христом съзвавъ 128 на едино веселие небесныя и земныя, съвокупи в едино ангелы и человекы.

http://azbyka.ru/otechnik/prochee/pamjat...

Павла велением повинуяся кротко,/с ним поднебесную обходиши, премудре,/слово разума благовествуя, богопроповедниче всечестне.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Равнодетельна, Еднопрестольна Слова Отцу научая,/якоже мудр, Богогласе, повинул еси суемудрыя/идольскую всю лесть отринути.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Чистую чистым почтим умом, доброту Иаковлю,/Божественными деяньми удобряеми, благочестно воспоем,/яко Матерь Бога нашего.  Песнь 6 Ирмос: Пожру Ти со гласом хваления, Господи,/Церковь вопиет Ти,/от бесовския крове очищшися/ради милости от ребр Твоих/истекшею Кровию.  Припев: Святый апостоле Тите, моли Бога о нас. Павел, мира невечернее солнце,/тя, якоже зарю, испущает светолучну, блаженне,/яже во тьме неразумия седящая сердца просвещающа.  Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. Вод животочных сый исполнен,/струями Божественных учений потоки, блаженне, неразумия потопляеши,/напояя языков совокупления.  И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Богородичен: Поют роди родов Тя, Всепетая:/препетое бо Слово Божие родила еси паче слова,/Егоже славят и человечестии и Ангельстии чини.  Кондак, глас 2 Павлов явився собеседник, апостоле,/с ним нам слово предвозвестил еси Божественныя благодати,/тайноглагольниче Тите приснопамятне./сего ради вопием ти:/не престай моляся о всех нас. Песнь 7 Ирмос: Спасый во огни Авраамския Твоя отроки/и халдеи убив,/яже Правда праведно уловляше,/препетый Господи,/Боже отец наших, благословен еси.  Припев: Святый апостоле Тите, моли Бога о нас. Едино Божество пети, Едино Господство чтити Тит научая человеки,/многобожнаго неистовства измени благочестно взывающия:/благословен Бог отец наших.  Припев: Святый апостоле Тите, моли Бога о нас. Умерщвленный душею, бездушную чтущия вещь,/умерщвленнаго нас ради Животодавца Бога познаша,/тобою наказуемы, учениче и тайновещателю неизреченных. 

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-svjat...

   001    002    003    004    005    006    007    008    009   010