На Велицей Вечерни , стихиры воскресны 3, и анатолиев 1, и триоди 3, и предпразднства, 3. Аще ли неделя мясопустная: и поем стихиры воскресны 3, и триоди 4, и предпразднства 3. Слава, триоди: И ныне, богородичен 1–й гласа. На литии стихира храма, и предпразднства стиховны вечерния. Слава, триоди: И ныне, предпразднства, стиховны утренния. На стиховне стихиры воскресны. Слава, триоди. И ныне, предпразднства. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево: дважды, и предпразднства, единожды: и Буди имя господне: трижды. и чтение. [Смотри] [А идеже несть бдения, по Ныне отпущаеши: тропарь воскресн, Слава, и ныне, предпразднства. На повечерии, по Отче наш: кондак предпразднства. Слава, и ныне, триоди.] На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды. Слава, и ныне, предпразднства: и прочая и до канона воскресно. Канон воскресн, со ирмосом на 4: и Богородицы на 2: и предпразднства на 4: и триоди на 4. Катавасиа праздника. [Смотри] [Аще ли неделя мясопустная. Канон воскресн, на 4: и предпразднства, на 4: и триоди, на 6. Катавасиа триоди.] По 3–й песни кондак и икос предпразднства: и седален триоди, дважды. Слава, и ныне, предпразднства. По 6–й песни кондак и икос триоди. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен воскресн: Слава, триоди: И ныне, предпразднства. На хвалитех стихиры воскресны 4, и анатолиев 1, и триоди три, с припевы их. [Смотри] [Аще ли неделя мясопустная. Поем стихиры воскресны 4: и триоди с припевы их 4.] Слава, триоди. И ныне: Преблагословенна еси: Славословие великое. Тропарь воскресн. ектении, и отпуст. Таже, Слава, и ныне, стихира евангельская: и час 1–й в притворе. На часех, тропарь воскресн. Слава, предпразднства, И ныне, богородичен часов. По трисвятом кондак предпразднства, и триоди, пременяюще глаголем. На Литургии , блаженна гласа, на 4: и триоди песнь 3, на 4: и предпразднства 6, на 4. По входе тропарь воскресн, и предпразднства. Слава, кондак триоди. И ныне, предпразднства. Прокимен гласа. Апостол, евангелие, и причастен дне. [Смотри] [Аще ли неделя мясопустная. Прокимен триоди. Причастен дне, и триоди.]

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Прокимен апостола, глас 6: Помяну имя твое во всяком роде и роде. Стих: Слыши дщи и виждь: Апостол деяний, зачало 5: Рече петр к людем: мужие израильстии: Аллилуиа, глас 2: Величит душа моя Господа: Стих: яко призре на смирение рабы своея: Евангелие Иоанна, зачало 4: Стояше Иоанн, и от ученик его два: Причастен: Тело Христово: В среду светлыя седмицы вечера. Во светильничном, по Христос воскресе: и ектении: Поем стихиры воскресны 3, глас 5: Честным Твоим Крестом Христе: И анатолиевы 3, Слава: Господи, ада пленивый: И ныне, Богородичен: В Чермнем мори: Вход с кадилом. Свете тихий: Прокимен, глас 6: Внуши Боже молитву мою, и не презри моления моего. Стих: Вонми ми и услыши мя. Стих: Яко уклониша на мя беззаконие. Стих: К Богу воззвах, и Господь услыша мя, вечер и заутра и полудне. Таже: Внуши Боже молитву мою. Ектениа. И Сподоби Господи в вечер сей: И прочая вся, якоже предъявися. На стиховне, стихира воскресна, глас 5: Тебе воплощеннаго Спаса Христа: И стихиры Пасхи, с припевы их, якоже предписася. Христос воскресе: трижды. И отпуст. В четверток светлыя седмицы на утрени. Бывает воследование все, якоже предъявися. На хвалитех: Всякое дыхание: Ставим стихи 4. И поем стихиры воскресны, глас 5: Господи запечатану гробу от беззаконников: Таже стихиры Пасхи: Христос воскресе: трижды, и отпуст. Часы Пасхи. На Литургии, антифоны Пасхи. Прокимен, глас 3: Пойте Богу нашему, пойте, пойте Цареви нашему, пойте. Стих: Вси языцы восплещите руками: Апостол Деяний, зачало 6: Рече Петр к людем: покайтеся: Аллилуиа, глас 4: Наляцы и успевай и царствуй. Стих: Возлюбил еси правду: Евангелие Иоанна, зачало 8: Человек некий бе от фарисей: Причастен: Тело Христово: В четверток светлыя седмицы вечера. На Господи воззвах, стихиры воскресны 3, глас 6: Победу имеяй Христе: И анатолиевы 3. Слава: Погребение Твое Владыко: И ныне, Богородичен: Кто Тебе не ублажит: Вход с кадилом. Свете тихий: Прокимен, глас 6: Возлюблю Тя Господи, крепосте моя, Господь утверждение мое. Стих: Бог мой помощник мой, и уповаю на Него.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

В день памяти избиенных от персов и мавров отцов лавры последние поминались поименно. С возвращением литии в храм рассматриваемые памятники указывают пение стиховных стихир, после чего следуют «Ныне отпущаеши», Трисвятое, «Отче наш» и по возгласе иерея – трижды «Богородице Дево, радуйся». В части порядка отправления стиховных стихир в памятниках есть расхождения. Рукопись 1096 Синайской библиотеки указывает воскресную стиховную стихиру, затем – стихиры «Алфавита» со стихами «Исповемся Тебе, Господи» и «Воскресни, Господи, Боже мой», добавляя при этом, что если случится праздник празднуемого святого или Владычный и имеем самогласен, говорится и другой стих «Господь воцарися» и поются три стихиры «Алфавита», на «Славу» же – особая, «И ныне», Богородичен по гласу этого самогласна 335 . Рукопись 1047 той же библиотеки указывает стихиру сти-ховную и две стихиры «Алфавита» со стихами «Исповемся Тебе, Господи» и «Возвеселихся и возрадовахся». Относительно добавления третьей стихиры «Алфавита» в случае совпадения Господского праздника или святого с воскресеньем, как это указывает рукопись 1096, данный памятник ничего не говорит: он в таком случае указывает на «Славу», самогласен и на «И ныне», Богородичен гласа из «Анатолиевых» 336 . Рукопись Иерусалимской патриаршей библиотеки 311 говорит кратко: «Начинаем воскресные стиховные стихиры и входим в храм, стихи же говорим: „Господь воцарися " " 337 . Рукопись Шио-Мгвимского монастыря ничего не говорит об отправлении стихир при совпадении с воскресным днем Господского праздника или чтимого святого и указывает две стихиры «Алфавита» петь со стихами, а третью – на «Славу»: «После „Аминь» и воскресных стихир мы входим в Великую церковь , поя следующие стихи: „Господь воцарися», „Ибо утверди вселенную». Затем после стихиры по «Алфавиту» св. Иоанна – „Слава», третья стихира, „И ныне», Богородичен» 338 . Относительно чтения «Ныне отпущаеши» предстоятелем, как указывает современный Типикон, памятники ничего не говорят. Рукопись Синайской библиотеки 1097 о пении стихир говорит, что они исполняются всей братией сообща, и добавляет затем «Ныне отпущаеши», давая этим полагать, что это песнопение исполнялось всей братией 339 .

http://azbyka.ru/otechnik/Nikolaj_Uspens...

На Велицей Вечерни , на Господи воззвах, стихиры воскресны 3: и анатолиев един: И праздника того дне на ряду, 3, и минеи святаго 3. Аще ли поется святый на 6: или емуже и полиелей, и поем стихиры воскресны 3: и праздника 3: и святаго 4. Слава, святаго. Аще же ни: Слава, праздника: И ныне, богородичен первый, гласа. Вход. Прокимен дне: и ектениа. На литии стихиры праздника. Стиховна вечерняя того дне. и святаго, аще полиелей. Слава, и ныне, праздника. Аще ли имать святый Славу, Слава святаго: И ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны: Слава, святаго. Аще ли ни: Слава, и ныне, праздника. На благословении хлебов, тропарь: Богородице Дево радуйся: дважды, и Праздника единожды. И чтение во апостольских посланиих. На Утрени , тропарь воскресн дважды: Слава святаго: Аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. По кафисмах седальны воскресны, с богородичны их: и чтение во евангелии толковом, неделя пред воздвижением. Таже непорочны и тропари: Ангельский собор, и впакои гласа, и чтение во евангелии толковом, неделя ряд. Степенна, и прокимен гласа. евангелие воскресно. воскресение христово: и псалом 50, и прочее воскресно. Канон воскресн, со ирмосом на 4: и Богородицы на два: и праздника на 4: и святаго на 4. Аще полиелей: Канон воскресн со ирмосом на 4: и праздника на 4, и святаго на 6. Катавасиа, крест начертав: По 3–й песни, кондак праздника и икос, и святаго аще имать, и седален его. Слава, и ныне, праздника. По 6–й песни, кондак и икос воскресн. На 9–й песни поем, честнейшую: Светилен воскресн, Слава, святаго: Аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4: и праздника 4, стиховна того дне со Славным, с припевы праздника. Аще имать святый стихиры на хвалитех: и поем стихиры воскресны 4, и святаго со Славным 4, с припевы его. Слава, стихира евангельская: И ныне, Преблагословенна еси: По славословии, тропарь воскресн точию, и ектении, и отпуст, и оглашение, и исхождение в притвор, и час 1–й. На 1–м часе тропарь воскресн: Слава, праздника: И ныне, богородичен часов. По Отче наш, кондак праздника, и конечный отпуст. На 3–м часе тропарь воскресн: Слава, святаго. Аще ли ни, Слава, праздника. По трисвятом, кондак праздника, и воскресн глаголем пременяюще: аще ли полиелей, и святаго. На Литургии , блаженна гласа на 6, и праздника от канона песнь рядовая, на 4. Аще ли имать святый песнь, и воскресна на 4: и праздника на 4, и святаго песнь 6–я на 4. По входе тропарь воскресн, и праздника, и храма святаго, или святыя, и святаго, аще есть. Таже кондак воскресн, и храма святаго, или святыя. Слава, святаго, аще есть. Аще ли ни. Слава, храма святаго: И ныне, праздника. Прокимен, апостол, Аллилуиа, и евангелие, прежде недели пред воздвижением: ряд же под зачало, потом святаго. Причастен: Хвалите Господа с небес: и святаго, аще есть, аще ли ни, праздника.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

На Велицей Вечерни , по стихословии, на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиев 1, и праздника 3, того дне рядовыя, и святаго минеи 3. Аще ли поется святый на 6, или емуже и полиелей, и поем стихиры воскресны 3: и праздника 3: и святаго 4. Слава, святаго. Аще же ни, Слава, праздника, И ныне, богородичен 1–го гласа. Вход. Прокимен дне. На литии стихиры праздника, того дне стиховныя, и святаго, аще полиелей. Слава, и ныне, праздника: Аще ли имать святый Славу, Слава, святаго, И ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны. Слава, святаго, аще есть. Аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. На благословении хлебов тропарь, Богородице Дево: дважды. и праздника единожды. На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды: Слава святаго, аще есть: аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. По кафисмах седальны воскресны с богородичны их, и чтение во евангелии толковом. Полиелей и тропари: Ангельский собор: впакои. Степенна, и прокимен гласа. евангелие воскресно: и стихира воскресна: и прочее воскресно. Канон воскресн, со ирмосом на 4: И Богородицы на 2: Праздника на 4: и святаго на 4. Аще полиелей, канон воскресн со ирмосом на 4: и праздника на 4: святаго, на 6. Катавасиа, Христос раждается: По 3–й песни, кондак праздника, и икос: и святаго аще имать: и седален святаго. Слава, и ныне, праздника: и чтение. По 6–й песни, кондак воскресн, и икос. и чтем пролог. На 9–й песни поем честнейшую: Светилен воскресн: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, праздника. На хвалитех стихиры воскресны 4: и праздника со славным 4, стиховныя утренния, со стихи праздника. Аще имать святый стихиры на хвалитех, и поем стихиры воскресны 4: и святаго со славным 4, с припевы его. Слава, стихира евангельская: И ныне, Преблагословенна еси Богородице Дево: Славословие великое. По трисвятом, тропарь воскресн точию: И ектении. И отпуст. И оглашение: И обычное исхождение в притвор. Таже час 1: На 1–м часе, тропарь воскресн. Слава, тропарь праздника: И ныне, богородичен часов. Но Отче наш: кондак праздника.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

Слава: Недостойно стояще в пречистом дому твоем: И ныне, Богородичен: Како не дивимся: Вход с кадильницею. Свете тихий: Прокимен великий, глас 6: Бог наш на небеси и на земли, вся елика восхоте, сотвори. Стих: Во исходе израилеве от Египта, дому Иаковля: Стих: Море виде и побеже, Иордан возвратися вспять. Стих: Что ти есть море, яко побегло еси? И паки: Бог наш на небеси и на земли: Таже: иерей, или диакон глаголет: Рцем вси, и прочее ектении. Сподоби Господи: Таже: Исполним вечернюю: И по возгласе, на стиховне стихира воскресна, глас 3: Страстию твоею, Христе: И стихиры Пасхи: с припевы их. Христос воскресе: трижды. И отпуст. Во вторник светлыя седмицы на утрени. Бывает все воследование непременно, якоже предписася. На хвалитех ставим стихи 4: и поем стихиры воскресны, глас 3: Приидите вси языцы: И праздника стихиры: Пасха священная: с припевы их. Таже, Христос воскресе: трижды. Ектении, и отпуст, и час 1-й. На Литургии, антифоны Пасхи. Прокимен апостола, глас 3. Песнь Богородицы: Величит душа моя Господа: Стих: Яко призре на смирение рабы своея: Апостол деяний, зачало 4: Став Петр со единонадесятьми: Аллилуиа, глас 8. Воскресни Господи в покой твой: Стих: Клятся Господь Давиду истиною: Евангелие Луки, зачало 113: Петр востав тече ко гробу: Причастен: Тело Христово приимите: Во вторник светлыя седмицы вечера. На Господи воззвах, ставим стихов 6, и поем стихиры воскресны 3, глас 4: Животворящему Твоему Кресту: И анатолиевы 3. Слава: Господи, еже от Отца Твое рождество: И ныне, Богородичен: Иже Тебе ради: Вход с кадилом. Свете тихий: Прокимен , глас 8: Гласом моим ко Господу воззвах, гласом моим к Богу, и внят ми. Стих: В день скорби моея Бога взысках. Стих: Отвержеся утешитися душа моя. Стих: Боже, во святем путь Твой. И паки: Гласом моим ко Господу воззвах: На стиховне стихира воскресна, глас 4: Господи возшед на Крест: Таже Пасхи стихиры с припевы их. И прочее, яко предписася и отпуст. В среду светлыя седмицы на Утрени. Воследование все праздника, якоже предъявися. На хвалитех ставим стихи 4. И поем стихиры воскресны, глас 4: крест претерпевый и смерть: Таже стихиры пасхи, с припевы их. И обычный отпуст. И литиа вне обители. Часы же по обычаю пасхи. На Литургии , антифоны пасхи.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Стих: Хваля призову Господа, и от враг моих спасуся. Стих: Услыша от храма святаго Своего глас мой. Таже: Возлюблю тя Господи: Ектениа: Рцем вси: Сподоби Господи: и прочая. На стиховне, стихира воскресна, глас 6: Воскресение Твое Христе Спасе: И стихиры Пасхи: Христос воскресе: трижды. И отпуст. В пяток светлыя седмицы на утрени. Поем все воследование утрени, якоже предписася в прочих. На хвалитех стихиры воскресны 4, глас 6: Крест Твой Господи: И стихиры Пасхи, по обычаю, и отпуст, и час 1-й. Часы Пасхи. На Литургии, Антифоны Пасхи. Прокимен, глас 8: Во всю землю изыде вещание их: Стих: Небеса поведают славу Божию: Апостол Деяний, зачало 7: Вкупе Петр и Иоанн: Аллилуиа, глас 1: Исповедят небеса чудеса Твоя Господи. Стих: Бог прославляемь в совете святых. Евангелие Иоанна, зачало 7: Вниде Иисус в Капернаум: Причастен: Тело Христово приимите: [Смотри] Нецыи же в сей пяток светлыя седмицы поют последование Никифора Каллиста Ксанфопула, на Пресвятую Богородицу Живоприемный Источник, якоже и все последование напечатася в пентикостариах: в типицех же ни в каких не обретается. В пяток светлыя седмицы вечера. По еже рещи, Христос воскресе: и ектению, на Господи воззвах ставим стихов 6, и поем стихиры воскресны 3, глас 8: Вечернюю песнь: И анатолиевы 3. Слава: Тя славим Господи: И ныне: Богородичен: Царь Небесный: Вход. Свете тихий: Прокимен, глас 8: Дал еси достояние боящимся Тебе Господи. Стих: От конец земли к Тебе воззвах. Стих: Покрыюся в крове крил Твоих. Стих: Тако воспою имени Твоему во веки. И паки: Дал еси достояние: Таже, ектениа: Сподоби Господи: И прочее. На стиховне стихира воскресна, глас 8: Возшел еси на Крест Иисусе: Таже стихиры Пасхи с припевы их. Христос воскресе: трижды. И отпуст. В субботу светлыя седмицы на утрени воследование все, яко предписася. На хвалитех стихиры воскресны на 4, глас 8: Господи, аще и судилищу предстал еси: Таже стихиры Пасхи, с припевы их: Христос воскресе: трижды. Ектениа, и отпуст, и час 1. Часы Пасхи. На Литургии , антифоны Пасхи.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

4 стихиры на Господи воззвах имеют Евергетидский устав (XII b.), устав Касулянского монастыря (XIII b. Туринской библ.) и др. для аллилуйной вечерни [ 136 ], т. е. для самой будничной и постной. Стихиры на Господи воззвах для воскресной малой вечерни берутся из великой, именно ими служат три первые стихиры (вероятно, древнейшие). Чтобы не присоединять к этим стихирам разнородной стихиры (из Анатолиевых или стиховных), первая стихира поется дважды для образования количества 4 (притом повторение стихир — отличие праздничных служб). Малые догматики В качестве Богородичных на Господи воззвах воскресной малой вечерни положены так называемые «догматики малые». Малые догматики, судя по употреблению их только на такой сравнительно поздней службе, как малая вечерня, должно быть, позднейшего происхождения, чем великие, а потому не принадлежат Иоанну Дамаскину. Это доказывается и внутренними признаками, их содержанием. По содержанию малые догматики несколько сложнее великих. Имея, подобно последним, предметом преимущественно догмат непостижимого соединения во Христе двух естеств, они останавливаются, например, и на образе соединения двух волей во Христе (догматик 8 гласа). В них также более изысканности выражений и вообще богословских подробностей. Например, из ветхозаветных прообразов упоминаются и непроходимые врата Иезекиилева храма (2 и 5 гл.); Пресв. Дева именуется «хранилищем соединения дву естеству»; «Еммануил… сице от утробы» Ея «прииде яко слухом вниде» (гл. 2). Есть приспособление к воспоминанию воскресения Христова (гл. 5 и 7). Больше есть поэтических обращений; например: «Девственное торжество днесь, братие, да взыграется тварь, да ликовствует естество» (гл. 1); «О превелия таинства! Зря чудеса, проповедую Божество» (гл. 2); «О, странных вещей и преславных таинств! Кто не удивится, о сем внушивый» (гл. 5). Прокимен После стихир на Господи воззвах малая вечерня имеет песнь Свете тихий и прокимен великой вечерни Господь воцарися, который поется не 4 1/2 раза, а 2 1/2. После него Сподоби Господи и стихиры на стиховне. Стихиры на стиховне

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=723...

  ектениа малая. и отпуст. На Велицей Вечерни , поем: блажен муж: 1–й антифон. На Господи воззвах, стихиры на 8, глас 1. Слава, и ныне, глас тойже: богоначальным мановением: Вход. Прокимен дне. Чтения 3: 1–е, Бытия: Изыде иаков от студенца клятвеннаго: 2–е, пророчества иезекиилева: Тако глаголет господь, будет от дне осмаго: 3–е, Притчей: Премудрость созда себе дом: На литии стихиры самогласны, глас 1. Слава, глас 5: Приидите празднолюбных собор: И ныне, глас тойже: Воспойте людие: На стиховне стихиры самогласны, глас 4. Припев: воскресни Господи в покой твой: 2–й, Клятся Господь давиду истиною: Слава, и ныне, глас тойже: егда изшла еси Богородице Дево: На благословении хлебов тропарь, глас 1: В рождестве девство сохранила еси: трижды, писан на малей вечерни. и Буди имя господне: с пением, трижды: и псалом: благословлю Господа: до Не лишатся всякаго блага. и чтение. На Утрени , на Бог господь, тропарь праздника, трижды. И обычныя кафисмы, и седальны праздника, и чтение. и даются свещи братии. По полиелеи седален, глас 4: Возопий давиде: Слава, и ныне, тойже: и чтение. Степенна, 1–й антифон 4–го гласа. Прокимен, глас 4: Помяну имя твое: Стих: Слыши дщи и виждь: Всякое дыхание: евангелие луки, зачало 4: Воставши мариам: По 50–м псалме стихира, глас 6: егда преставление: Канона два: един, глас 1, кир космы. Другий, глас 4, кир Иоанна. ирмосы 1–го и 2–го канона, по дважды. Тропари обою канонов, на 12. Катавасиа, кийждо лик свой ирмос. По 3–й песни, впакои, глас 8: блажим тя вси роди Богородице Дево: По 6–й песни, МРК Подобает ведати, аще случится праздник пресвятыя Богородицы успения в неделю: На Велицей Вечерни , по обычной кафисме, на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиев един: и праздника 6. Слава, и ныне, праздника. Вход, прокимен дне: и чтения 3, праздника. На литии стихиры, и Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны. Слава, и ныне, праздника. На благословении хлебов, тропарь праздника, трижды. и чтение в посланиих: На Утрени , на Бог господь, тропарь воскресн, дважды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

  И икос, и седален мученков, глас 4. Слава, преподобнаго, глас 3. И ныне, праздника. По 6–й песни, кондак и икос праздника. По 9–й песни, светилен преподобнаго: Труба явился еси премудрости: Слава, и ныне, праздника. На стиховне праздника, глас 2. Подобен: Доме евфрафов: Слава, и ныне, тойже. На Литургии , блаженна праздника, песнь 6–я, и 8–я, от обоих канонов, со ирмосом на 6.   13. преподобнаго отца нашего максима исповедника. В сий же день отдается праздник господня преображения: и поется служба вся праздника.   Вечер, обычная кафисма, на Господи воззвах, стихиры праздника на 6, поемыя на самый праздник: Слава, и ныне, праздника. Аще суббота. Слава праздника, И ныне, догматик настоящаго гласа. На стиховне стихиры, и Слава, и ныне, праздника. Тропарь праздника. ектениа, и отпуст. На повечерии, по трисвятом кондак праздника. Полунощницу же поем по обычаю, с тропари дневными. На Утрени , на Бог господь, тропарь праздника, трижды. По кафисмах седальны праздника. Канон праздника со ирмосом на 8: другий без ирмосов на 6. Катавасиа: крест начертав: оба лика вкупе. По 3–й песни, седален дважды. По 6–й песни, кондак и икос праздника. На 9–й песни, честнейшую не поем: но поем припев праздника. Светилен праздника, дважды. На хвалитех стихиры праздника, на 4. Слава, и ныне, праздника. Славословие великое. По трисвятом тропарь праздника, ектении, оглашение, и отпуст: и обычное исхождение, и час 1–й в притворе. На Литургии , блаженна, обоих канонов песнь 9–я, со ирмосом на 8. тропарь праздника. Слава, и ныне, кондак праздника. Прокимен, Аллилуиа, и причастен праздника, апостол и евангелие дне точию.   МРК Аще ли случится отдание праздника преображения Христова в неделю.   На Велицей Вечерни , на Господи воззвах, стихиры воскресны 3, и анатолиев един: и праздника 6, поемыя на самый праздник. Слава, праздника: И ныне, богородичен первый, гласа. На литии стихиры, и Слава, и ныне, праздника. На стиховне стихиры воскресны: Слава, и ныне, праздника. По трисвятом тропарь: Богородице Дево, дважды, и праздника, единожды.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=101...

   001    002    003    004    005    006    007    008   009     010