Разделы портала «Азбука веры» Церковнославянский Русский В СУББОТУ НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ. На Господи, воззвах, поставим стихов 10. И поем настоящия воскресны стихиры, глас 7. Творение Иоанна Дамаскина. В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ На Господи воззвах: стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных 4 и Минеи 3. Если празднуем святому, то поем 4 стихиры Октоиха, и святому 6. Слава: Минеи, а И ныне: Богородичен первый, гласа. Стихиры воскресные Изведи из темницы душу мою,/исповедатися Имене Твоему. Выведи из темницы душу мою,/чтобы мне прославить имя Твоё. Приидите, возрадуемся Господеви,/сокрушившему смерти державу,/и просветившему человеческий род,/со безплотными зовуще:/Содетелю и Спасе наш, слава Тебе. Придите, возрадуемся о Господе,/сокрушившем могущество смерти/и просветившем человеческий род,/с бесплотными восклицая:/“Создатель и Спаситель наш, слава Тебе!” Мене ждут праведницы,/дондеже воздаси мне. Меня будут ждать праведные,/доколе Ты не воздашь мне. Крест претерпел еси Спасе,/и погребение нас ради,/смертию же яко Бог смерть умертвил еси./Темже покланяемся тридневному воскресению Твоему:/Господи, слава Тебе. Крест претерпел Ты, Спаситель,/и погребение нас ради;/но Своею смертию, как Бог, смерть умертвил./Потому мы поклоняемся/Твоему воскресению в третий день./Господи, слава Тебе! Из глубины воззвах к Тебе, Господи,/Господи, услыши глас мой. Из глубины я воззвал к Тебе, Господи,/Господи, услышь голос мой. Апостоли видевше воскресение Содетеля, чудяхуся,/поюще хвалу Ангельскую:/сия слава есть церковная,/сие богатство Царствия:/пострадавый нас ради, Господи, слава Тебе. Апостолы, увидев воскресение Создателя, удивлялись,/воспевая хвалу ангельскую:/“Это – слава Церкви, это – богатство Царства./Пострадавший ради нас Господи, слава Тебе!” Ины стихиры, Анатолиевы, глас тойже. Стихиры восточные Да будут уши Твои/внемлюще гласу моления моего. Да будут уши Твои/внимательны к голосу моления моего. Аще и ят был еси Христе, от беззаконных мужей,/но Ты ми еси Бог, и не постыждуся;/биен был еси по плещема, не отметаюся;/на Кресте пригвожден был еси, и не таю;/востанием Твоим хвалюся:/смерть бо Твоя живот мой,/Всесильне и Человеколюбче Господи, слава Тебе.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/oktoih-vo...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В СУББОТУ НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ, В субботу вечера стихиры воскресны 3, и Анатолиевы 4, и Минеи 3. Инии же последнейшии определиша петися последованию святаго Иоанна Лествичника. В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ После предначинательного псалма исполняем всю первую кафизму. На Господи воззвах: стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных четыре и три св. Иоанну Лествичнику из Триоди: Стихиры, глас 8. Подобен: О преславнаго чудесе! Отче Иоанне преподобне,/выну воистинну Божия в гортани возношения носил еси/поучаяся детельнейшим, Богодухновенным словесем всемудре,/и оттуду истекаемою благодатию обогатился еси, быв блажен,/нечестивых всех советования низвращая. Отче Иоанн преподобный,/ты всегда воистину величания Богу в гортани своей носил,/поучаясь деятельнейшим образом/богодухновенным словам, всемудрый,/и оттуда истекающей благодатью обогатился,/став блаженным мужем,/нечестивых всех постановления ниспровергающим. Подобен: Отче Иоанне преславне,/слез источники душу очистив,/и всенощными стоянии Бога умилостивив,/восперился еси к люблению Сего блаженне и красоте:/еяже достойно ныне наслаждаешися, непрестанно радуяся,/со страдальцы твоими богомудре преподобне. Отче Иоанн преславный,/слез источниками душу очистив,/и всенощными стояниями Бога умилостивив,/воспарил ты к любви Его, блаженный, и красоте;/ею ты достойно ныне наслаждаешься, непрестанно радуясь,/со сподвижниками твоими, богомудрый преподобный. Подобен: Отче Иоанне преподобне,/восперив ум к Богу верою,/мирскаго смешения омерзил еси непостоянное:/и крест твой восприим, Всевидцу последовал еси:/тело необузданное, подвигами обучения, помыслу поработив,/крепостию Божественнаго Духа. Отче Иоанн преподобный,/окрылив ум к Богу верою,/возгнушался ты мирским смятением непостоянным/и, крест свой взяв, Всевидящему последовал;/тело непокорное обучением подвижническим разуму поработив/силою Божественного Духа. Слава, глас 5: Преподобне отче,/гласа Евангелия Господня послушав,/мир оставил еси,/богатство и славу нивочтоже вменив./Отонудуже всем возопил еси:/возлюбите Бога, и обрящете благодать вечную./Ничтоже предпочтите паче любве Его,/да егда приидет во славе Своей,/обрящете упокоение со всеми святыми,/ихже молитвами Христе сохрани,/и спаси души наша.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-c...

Разделы портала «Азбука веры» Церковнославянский Русский НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ Стихологии не бывает, кроме недели. На Господи, воззвах: стихиры праздника на 6: Стихословия не бывает, кроме воскресенья. На Господи, воззвах: стихиры праздника на 6: Глас 2, самогласны: На “Господи воззвах” стихиры самогласные, глас 2 Германово: Приидите, возрадуемся Господеви, настоящую тайну сказующе:/средостение градежа разрушися,/пламенное оружие плещи дает,/и Херувим отступает от древа жизни,/и аз райския пищи причащаюся,/от негоже произгнан бых преслушания ради;/неизменный бо образ Отечь,/образ присносущия Его,/зрак раба приемлет,/от Неискусобрачныя Матере прошед,/не преложение претерпев,/еже бо бе пребысть, Бог Сый истинен,/и еже не бе прият, Человек быв человеколюбия ради./Тому возопиим:/рождейся от Девы Боже, помилуй нас. (2) Патриарха Германа: Придите, возрадуемся о Господе,/изъясняя нынешнее Таинство:/разделявшая нас с Богом стена разрушена,/пламенный меч обращается вспять/и Херувимы отступают от древа жизни/и я приобщаюсь к блаженствам рая,/из которого был изгнан за ослушание./Ибо неизменный Образ Отца/и Начертание вечности Его/облик раба принимает,/от не испытавшей брака Матери произойдя/не потерпев при этом изменения./Ибо Он остался, чем был – Богом истинным,/и принял на Себя то, чем не был,/человеком сделавшись по человеколюбию./Воскликнем Ему:/“Боже, рожденный от Девы, помилуй нас!” (2) Анатолиево: Господу Иисусу рождшуся от Святыя Девы,/просветишася всяческая:/пастырем бо свиряющим и волхвом покланяющимся,/Ангелом воспевающим, Ирод мятяшеся,/яко Бог во плоти явися,/Спас душ наших. (2) Анатолия: С рождением Господа Иисуса от святой Девы,/просветился весь мир:/пастухи играли на свирелях и волхвы поклонялись,/Ангелы воспевали – но Ирод тревожился,/что Бог во плоти явился,/Спаситель душ наших. (2) Царство Твое, Христе Боже,/Царство всех веков,/и Владычество Твое во всяком роде и роде,/воплотивыйся от Духа Святаго/и от Приснодевы Марии вочеловечивыйся,/свет нам возсия, Христе Боже,/Твое пришествие;/Свет от Света, Отчее сияние,/всю тварь просветил еси,/всякое дыхание хвалит Тя./Образ славы Отчия,/Сый, и прежде Сый,/и возсиявый от Девы, Боже, помилуй нас.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/sobor-pre...

Иже во святых отца нашего Иоанна, Патриарха Александрийскаго, Милостиваго и преподобнаго отца нашего Нила Постника На Господи, воззвах: стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси знамение: Расточив, раздал еси требующим хлеб твой,/Иоанне чудне,/милостию подобяся милостивнейшему, преподобне, Владыце./Тем твоя пребывает истинно во век память, святе,/юже верою празднующия/твоими молитвами спасай искушений же и скорбей,/иерарше всебогате. Твою чистоту,/и ума правость, и нрав Божественный/Видяй, тайная провидев,/возводит на величайший престол,/помазав миром тя, мудре, и совершив,/и паствы кормила яве вручив,/юже ко пристанищу направил еси Божественнаго хотения,/Иоанне Богоглаголиве. Вся прошения твоего сердца/Господь, досточудне, подаде,/вся бо соблюл еси законоположения спасительная./Бога бо всеконечно/и ближняго, Богоблаженне, яко тебе самаго, возлюбил еси/и требующия удоволил еси:/сего ради тя днесь, Иоанне, почитаем. Ины стихиры преподобнаго, глас 8. Подобен: Что вы наречем: Что тя ныне наречем, святе?/Реку, исходящую от мысленнаго Едема,/поток от Бога подаемых даров,/наводнение учений благодати,/чашу мудрости и знания,/молебника крепчайшаго, учителя действительнейшаго./Моли спастися душам нашим. Что тя возъименуем, преподобне?/Земледелателя безсмертных, блаженне, садов,/садоделателя разумнаго рая верных,/законов Богоданных искуснейшаго толковника,/догматов Богодуховных ведателя,/сказателя благоестественнейша/и наказателя довольнейша./Моли спастися душам нашим. Что тя ныне нареку, чудне?/Уставоположника сопружества, целомудрия правителя,/наказателя монашествующих и девства путевожда,/праведно обоим меряща,/яко искусом прошедша обоя./Многа твоя деяния/и о Бозе твое пощение./Моли спастися душам нашим. Слава, глас 2. Анатолиево: Милости источник требующим умножает/благосострадательныя щедроты,/Иоанн, Христов подобник,/великий пастырь Александрян и светило./Приидите, насытимся, нищии духом,/подражающии того тихости,/любоблагоутробным бо нравом/Христа странствовавшаго чрез нищия угостив,/яко древле Авраам, блаженства удостоися/и со дерзновением молится/помиловатися душам нашим.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В СУББОТУ ВЕЧЕРА В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ Поется настоящее последование, во святых отца нашего Григория архиепископа, Фессалонитскаго чудотворца, Паламы. Сложенное от Всесвятейшаго Патриарха Филофеа. Поставим стихов 10. И поем стихиры воскресны 3, и Анатолиевы 3: и настоящия святаго на 4, глас 2. Поется последование святого отца нашего Григория Паламы, архиепископа Фессалоникийского, чудотворца, составленное Святейшим Патриархом Филофеем. После предначинательного псалма читаем всю первую кафизму. На Господи воззвах: стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных три и четыре из Триоди: Подобен: Киими похвальными песньми: Киими благопохвалений песньми воспоим иерарха,/богословия трубу, огнедохновенная уста благодати,/честное Духа приятелище,/столпа Церкве непоколебимаго,/великое вселенныя украшение,/реку премудрости, Света светильника,/звезду ясную, тварь просвещающую? Какими похвальными песнями воспоем иерарха,/богословия трубу, огнедышащие уста благодати,/священное Духа вместилище,/столп Церкви непоколебимый,/великое вселенной ликование,/реку премудрости, светильник света,/звезду ясную, все творение просвещающую? Киими песнопений цветами венчаим иерарха,/благочестия поборника, и нечестия противника,/теплаго веры предстателя,/великаго наставника и учителя,/цевницу всекрасную Духа,/златосияющий язык,/источник кипящий токи исцелений верным,/великаго и досточуднаго Григория? Какими цветами песнопений увенчаем иерарха,/благочестия поборника, и нечестия противника,/горячего веры защитника,/великого наставника и учителя,/прекраснейшую лиру Духа,/златом сияющий язык,/источник, изливающий верным потоки исцелений,/великого и досточудного Григория? Киими земнороднии устнами/восхвалим иерарха, Церкве учителя,/света Божественнаго проповедника,/небеснотаинника Троицы,/велие монашествующих украшение,/деянием и видением просиявшаго,/Фессалонитскую похвалу,/согражданина имущаго, мироточнаго на Небесех/божественнаго и пречуднаго Димитрия? Какими устами мы, земные восхвалим иерарха,/Церкви учителя, света Божественного проповедника,/посвященного в небесные тайны Троицы,/великое монашествующих украшение,/деяниями и созерцанием просиявшего,/фессалоникийскую похвалу,/имеющего согражданином на небесах/божественного и пречудного мироточивого Димитрия?

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-v...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В СУББОТУ НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ. На Господи, воззвах, поставим стихов 10, и поем стихиры воскресны осмогласника, 3: и Анатолиевы, 4: и минеи 3, или 4, или 6, аще празднуется святый. Слава, минеи, и ныне, Богородичен первый, гласа. В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ На Господи воззвах: стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных 4 и Минеи 3. Если празднуем святому, то поем 4 стихиры Октоиха и святому 6. Слава: Минеи, а И ныне: Богородичен первый, гласа. Стихиры воскресны, глас 2: Изведи из темницы душу мою,/исповедатися Имене Твоему. Стихиры воскресные Выведи из темницы душу мою,/чтобы мне прославить имя Твоё. Прежде век от Отца Рождшемуся Божию Слову,/Воплощшемуся от Девы Марии,/приидите, поклонимся:/крест бо претерпев,/погребению предадеся, яко Сам восхоте:/и воскресе из мертвых,/спасе мя заблуждающаго человека. Прежде веков родившемуся от Отца Богу Слову,/воплотившемуся от Девы Марии,/давайте поклонимся, ибо Он, Крест претерпев,/погребению Себя предал, как Сам восхотел,/и воскреснув из мертвых,/спас меня –заблуждающегося человека. Мене ждут праведницы,/дондеже воздаси мне. Меня будут ждать праведные,/доколе Ты не воздашь мне. Христос Спас наш,/еже на ны рукописание пригвоздив на Кресте заглади,/и смертную державу упраздни:/поклоняемся Его Тридневному Воскресению. Христос, Спаситель наш,/рукописание против нас, пригвоздив ко Кресту, изгладил/и могущество смерти упразднил./Поклоняемся Его воскресению на третий день. Из глубины воззвах к Тебе, Господи,/Господи, услыши глас мой. Из глубины я воззвал к Тебе, Господи,/Господи, услышь голос мой. Со Архангелы воспоим Христово Воскресение:/Той бо есть Избавитель и Спас душ наших,/и в славе страшней и крепцей силе,/паки грядет судити мipy, егоже созда. Вместе с Архангелами воспоем Христово воскресение;/ибо Он – Искупитель и Спаситель душ наших,/и в страшной славе с мощной силою/снова грядет судить мир, который создал. Ины стихиры, Анатолиевы, глас тойже: Да будут уши Твои/внемлюще гласу моления моего.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/oktoih-vo...

Разделы портала «Азбука веры» Церковнославянский Русский НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ По предначинательном псалме поем Блажен муж: кафизму всю. После предначинательного псалма поем Блажен муж: – всю кафизму. На Господи, воззвах: стихиры воскресны 3 и восточны 3, Анатолиевы, и отцев 4. На Господи, воззвах: 18 и 19 декабря поем стихиры воскресные 3, и восточные 3, и отцам на 4. Аще же внутрь 20-го числа, поем стихиры воскресны 3, и восточен 1, Анатолиев, и предпразднства три, и святых отцев три. С 20-го же по 23 декабря – поем стихиры воскресные 3, и восточную 1, и предпразднства 3, и отцам три. 24 декабря поем стихиры отцов на 6 и и предпразднства на 4. Стихиры предпразднства, глас 6. Подобен: Все отложше: Стихиры предпразднства, Подобен: Все отложив: Незаходимое Солнце/из Девственных ложесн возсияти идет,/просветити всю подсолнечную,/чистыми очесы и чистыми деяньми/срести Сего потщимся/и подъяти ныне уготовимся духом/грядущаго во Своя странным рождеством, якоже благоволи,/яко да устраншияся ны едемскаго жития/возведет, яко Благоутробен,/в Вифлееме раждается. Незаходимое Солнце/из Девственного чрева воссиять идет/и просветить все под солнцем./Чистыми очами и чистыми деяниями/встретить Его поспешим/и принять ныне приготовимся духом/Грядущего к Своим необычайным рождеством, как Сам благоволил./Чтобы нас, удалившихся от жития эдемского к нему возвести,/Он, как милосердный,/в Вифлееме рождается. На плещах носимый Херувимских,/Бог Слово, плоти по Ипостаси соединився,/во всенепорочное чрево вселися, и бысть Человек,/и на землю грядет от Иудова племене родитися,/вертеп свят Всецарю благоукрасися,/яко величайшая палата,/ясли же, яко престол огнезрачен,/в нихже яко Младенца Дева Мария полагает,/во обновление создания неопределеннаго. На плечах носимый Херувимских,/Бог Слово, с плотию по Ипостаси соединившись,/во всенепорочное чрево вселился, и Человеком стал,/и на землю грядет от Иудина племени родиться./Пещера святая, для всех Царя благоукрашайся,/как величайший дворец,/ясли же – как престол огневидный,/– те, куда для обновления всего творения/Дева Мария полагает/как Младенца Беспредельного.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-s...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В СУББОТУ ВЕЧЕРА В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ Последование подобне, якоже и в прочих Неделях: в нейже поем и Минеи последование случившагося святаго. Инии же последнейшии предаша пети в сию Неделю последование преподобныя матере нашея Марии Египетския. Во светильничном по предначинательном псалме и обычном стихословии, на Господи воззвах: поставим стихов 10. И поем Осмогласника стихиры воскресны 3, и Анатолиевы 3, и преподобныя стихиры, подобны 3, творяще я на 4. Глас 6. После предначинательного псалма читаем всю первую кафизму. На Господи воззвах стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных три и четыре из Триоди, из последования преп. Марии Египетской: Подобен: Всю отложивше: Тебе убо возбраняше честных взирания,/скверн прежде привлеченное сквернение:/твое же чувство, и твоя богомудрая содеянных совесть,/к лучшим тебе обращение содеяша./На икону бо воззревши благословенныя Богоотроковицы,/всех покаявшися прегрешений своих всехвальная прежних,/в дерзновении честному Древу поклонилася еси. Тебе препятствовало на святыни взирать/от прежних мерзостей идущее осквернение;/но твое чувство и твое, богомудрая, сознание содеянного/обращение к лучшему в тебе произвели./Ибо, воззрев на икону благословенной Богоотроковицы/и осознав все свои прежние согрешения, всехвальная,/ты с дерзновением священному Древу поклонилась. Местом поклонившися радостно святым,/добродетели напутное спасительнейшее,/оттуду прияла еси, и зело потекла еси доброе шествие:/и струю прешедши Иорданскую,/в жилище Предтечево усердно вселилася еси,/и страстей свирепство жительством омрачила еси,/истончавающи в дерзновении, приснопамятная мати,/плотская свойства. Святым местам поклонившись радостно,/добродетели напутствие спасительнейшее ты оттуда приняла,/и весело поспешила прекрасным путем,/и струю перейдя иорданскую,/в обиталище Предтечи с усердием вселилась,/и образом жизни своей укротила необузданность страстей,/истончая с дерзновением, вечно памятная матерь,/плоти излишество.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-p...

Содержание Воскресный Октоих и его предыстория Древний Тропологий: издания и идентификации текстов Стихиры воскресного Октоиха: описание Соответствия между стихирами воскресного Октоиха и песнопениями Древнего Иадгари Стихиры воскресного Октоиха, имеющиеся в Древнем Тропологии Гласовая принадлежность песнопений Место песнопений в богослужении: сходства и различия «Гардамоткмани» и гимн «Воскресение Христово видевше» Вероятные причины изменения функционального назначения Песнопений Авторство стихир воскресного Октоиха в свете данных Древнего Тропология Выводы Источники и литература Priest Michael Zheltov, Hierodeacon Epifanii (Bulaev). Stichera of the Sunday Octoechos among the Hymns of the Ancient Tropologion. Sources and References References     В статье рассмотрены соответствия между корпусом стихир византийского воскресного Октоиха и воскресными песнопениями его более раннего иерусалимского прототипа – Древнего Тропология, сохранившегося на грузинском языке. Было впервые определено общее количество таких соответствий: 29 (в ряде предшествующих работ исследователи ссылались лишь на 9 подобных соответствий, причем одно из них, как удалось установить, таковым не является), выявлены сходства и различия в гласовой принадлежности одних и тех же гимнографических строф в Тропологии и в воскресном Октоихе. Также проанализировано богослужебное использование тех песнопений Тропология, которые впоследствии вошли в корпус стихир Октоиха. Как выяснилось, лишь около половины из них имело в Тропологии сходную со стихирами функцию: сопровождать фиксированные псалмы вечерни и утрени; остальные представляли собой гимны после прочтения Евангелия на воскресной утрене или Литургии. Было высказано предположение об особой популярности таких гимнов, благодаря которой они перешли из Тропология в более поздний гимнографических сборник – Октоих, хотя и поменяли в нем свою функцию. Полученные результаты позволяют со всей надежностью утверждать, что циклы «воскресных» и «анатолиевых» стихир воскресного Октоиха нельзя считать творениями единственного гимнографа VIII в. и что термин «анатолиевы» нельзя понимать в смысле авторской атрибуции.

http://azbyka.ru/otechnik/Mihail_Zheltov...

Разделы портала «Азбука веры» Русский В СУББОТУ ВЕЧЕРА В СУББОТУ НА ВЕЛИКОЙ ВЕЧЕРНЕ На Вечерни, по предначинательном псалме обычное стихословие. На Господи воззвах, поставим стихов 10. И поем Осмогласника стихиры воскресны 3, и Анатолиевы 3: и Триоди дне подобны 4. Глас 6. После предначинательного псалма читаем всю первую кафизму. На Господи воззвах: стихиры на 10: воскресных Октоиха три, восточных три и четыре из Триоди: Подобен: Всю отложивше: Егда хощеши приити, суд праведный сотворити,/Судие праведнейший, на престоле славы Твоея седяй,/река огненная пред Твое судилище ужасающая влечет всех,/предстоящим Тебе небесным силам,/человеком же судимым страхом, якоже кождо содела:/тогда нас пощади, и части Христе сподоби спасаемых, яко благоутробен,/верою молим Тя. Глас 6 Когда Ты вознамеришься придти/суд праведный сотворить, Судия праведнейший,/восседая на престоле славы Твоей,/река огненная ужасающая/пред Твоим судейским местом увлекает всех,/и предстоят Тебе небесные Силы,/и люди со страхом судятся,/в том, что каждый соделал;/тогда пощади нас, Христе,/и удостой участи спасаемых, как милосердный,/с верою молим Тебя. Книги разгнутся, явлена будут деяния человеков,/пред нестерпимым судилищем:/возшумит же юдоль вся страшным скрежетанием плача,/вся видящи согрешившия,/вечнующим мукам, судом праведным Твоим отпущаемыя,/и бездельно плачущия Щедре./Темже Тя молим Блаже:/пощади нас поющих Тя,/едине Многомилостиве. Книги раскроются,/явлены будут деяния людей/перед нестерпимым судилищем,/и огласится вся долина плача страшным скрежетом,/при виде всех согрешивших,/в муки вечные судом Твоим праведным отсылаемых,/и напрасно плачущих жалостно./Потому Тебя молим, Благой:/“Пощади нас, воспевающих Тебя,/единый Многомилостивый!” Возгласят трубы, и истощатся гробы,/и воскреснет человеческое все естество трепещущее,/добрая содеявшии, в радости радуются,/чающе мзду восприяти:/согрешившии же трепещут, люте рыдающе,/в муку посылаеми, и от избранных разлучаеми./Господи славы, ущедри нас яко Благий,/и части сподоби возлюбивших Тя.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/nedelya-m...

  001     002    003    004    005    006    007    008    009    010