36 Глагола ему симон петр: Господи, камо идеши? Отвеща ему Иисус: аможе (аз) иду, не можеши ныне по мне ити: последи же по мне идеши. 37 Глагола ему петр: Господи, почто не могу ныне по тебе ити? (ныне) душу мою за тя положу. 38 Отвеща ему Иисус: душу ли твою за мя положиши? аминь, аминь глаголю тебе: не возгласит алектор, дондеже отвержешися мене трищи. Глава 14 1 Да не смущается сердце ваше: веруйте в Бога, и в мя веруйте: 2 в дому Отца моего обители многи суть: аще ли же ни, рекл бых вам: иду уготовати место вам: 3 и аще уготовлю место вам, паки прииду и поиму вы к себе, да идеже есмь аз, и вы будете: 4 и аможе аз иду, весте, и путь весте. 5 Глагола ему фома: Господи, не вемы, камо идеши: и како можем путь ведети? 6 глагола ему Иисус: аз есмь путь и истина и живот: никтоже приидет ко Отцу, токмо мною: 7 аще мя бысте знали, и Отца моего знали бысте (убо): и отселе познасте его, и видесте его. 8 Глагола ему филипп: Господи, покажи нам Отца, и довлеет нам. 9 глагола ему Иисус: толико время с вами есмь, и не познал еси мене, филиппе? видевый мене виде Отца: и како ты глаголеши: покажи нам Отца? 10 не веруеши ли, яко аз во Отце, и Отец во мне есть? глаголголы, яже аз глаголю вам, о себе не глаголю: Отец же во мне пребываяй, той творит дела: 11 веруйте мне, яко аз во Отце, и Отец во мне: аще ли же ни, за та дела веру имите ми. 12 Аминь, аминь глаголю вам: веруяй в мя, дела, яже аз творю, и той сотворит, и болша сих сотворит: яко аз ко Отцу моему гряду: 13 и еже аще что просите (от Отца) во имя мое, то сотворю, да прославится Отец в Сыне: 14 (и) аще чесо просите во имя мое, аз сотворю. 15 Аще любите мя, заповеди моя соблюдите, 16 и аз умолю Отца, и иного утешителя даст вам, да будет с вами в век, 17 Дух истины, егоже мир не может прияти, яко не видит его, ниже знает его: вы же знаете его, яко в вас пребывает и в вас будет. 18 Не оставлю вас сиры: прииду к вам: 19 еще мало, и мир ктому не увидит мене: вы же увидите мя, яко аз живу, и вы живи будете: 20 в той день уразумеете вы, яко аз во Отце моем, и вы во мне, и аз в вас.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=759...

   Итак праведник, получив величайшее ободрение от того, что было сказано ему Богом, отправился в путь. Да и как было ему не ободриться, когда он слышал такие слова: «се аз есмь с тобою, сохраняяй тя на всяком пути, аможе аще пойдеши, и умножу семя твое, и возвращу тя паки в землю сию, и не имам тебе оставити», пока не соизволю исполнить то, что возвещено (Быт.28:15)! Но, как я вчера говорил, размысли здесь и о благопромыслительной премудрости Божией, и о великом терпении и благопризнательности праведника. После этих обетований он восстал и устремился в Харран и опять совершает путь свой, как скиталец и странник; но во всем видит к себе благоволение свыше, потому что человеколюбец Бог все предуготовлял для него на пути, исполняя на деле Свое обетование. Тот, Кто сказал: «се аз есмь с тобою сохраняяй тя на пути, аможе аще пойдеши», Тот руководил и привел праведника к колодцу, где туземцы поили свои стада. Расспросив у них о Лаване, брате своей матери, и узнав о нем все, что нужно было, а потом увидев и самую дочь его и стада, равно как и то, что жители того места не в состоянии были сдвинуть камень с колодца и напоить овец, он подбежав и, при помощи свыше, сделав то, в чем бессильны были те, предупреждает Лавана в благодеяниях, напоив овец, которых пасла Рахиль. Приветствовав девицу, сказав ей о себе, кто он и откуда пришел, он остался на месте. Но так как Бог все предуготовлял для праведника, то Он и девицу возбудил бежать с великою поспешностию и возвестить об Иакове своему отцу, который был брат его матери, рассказать об услуге, оказанной им ей и стадам ее, и о том, что он не чужеземец, не неизвестный человек, но сын сестры.    Посмотри, возлюбленный, с какою тщательностию и как ясно божественное Писание передает нам все это, изображая нам нравы древних и то усердие, какое оказывали они странноприимству. Чтобы показать усердие девицы. Писание не говорит просто: «она пошла» и рассказала отцу о случившемся, но «текши», говорит Писание, выражая тем великую ее радость. Так же потом и о Лаване, отце ее, сказано, что как только услышал он это от дочери, тотчас побежал и сам на встречу Иакову и, с любовию приветствовав его, ввел в дом свой.

http://lib.pravmir.ru/library/readbook/3...

Аминь, аминь глаголю тебе: егда был еси юн, поясался еси сам и ходил еси, аможе хотел еси:... Когда ты был более несовершенным, находясь под законом Моисеевым, тогда ты делал, что хотел, и жил, как хотел. Ин.21:18 .  ...а когда состаришься, то прострешь руки твои, и другой препояшет тебя и поведет, куда не хочешь. ...егда же состареешися, воздежеши руце твои, и ин тя пояшет и ведет, аможе не хощеши. А когда ты сделаешься мужем совершенным и достигнешь меры возраста духовного ( Еф.4:13 ), находясь под совершенным законом евангельским, то прострешь руки свои на кресте и другой прибьет тебя гвоздями, и поведет на смерть, куда не хочет идти твоя природа, хотя ты и решаешься идти. Душа по природе сострадает телу и, услышав о смерти, отвращается от нее. Так премудро устроил Бог к нашей же пользе, чтобы во время несчастий люди не лишали себя жизни, – как об этом уже было сказано. Если даже теперь, когда душа наша сильно страдает при разлучении с телом, враг нас часто склоняет к самоубийству, то конечно, многие еще скорее прибегали бы к самоубийству, если бы и этого не было. Ин.21:19 .  Сказал же это, давая разуметь, какою смертью Петр прославит Бога. ... Сие же рече, назнаменуя, коею смертию прославит Бога. ... Смерть мученическая служит славой не только для умирающего ученика, но и для Бога, – для умирающего, потому что он умирает за Бога, а для Бога, потому что Он имеет такого ученика. Ин.21:19 .  ...И, сказав сие, говорит ему: иди за Мною. ...И сия рек, глагола ему: иди по Мне. Этим Иисус Христос опять показывает Петру, что Он снова зовет его к апостольству или: «иди по Мне», т.е. будь готов претерпеть одинаковую со Мною смерть на кресте. Ин.21:20 .  Петр же, обратившись, видит идущего за ним ученика, которого любил Иисус... Обращься же Петр виде ученика, егоже любляше Иисус, вслед идуща,... идущего позади Петра; случилось так, что Иоанн в это время шел ближе всех к Петру. Ин.21:20 .  ...и который на вечери, приклонившись к груди Его, сказал: Господи! кто предаст Тебя? ...иже и возлеже на вечери на перси Его и рече: Господи, кто есть предаяй Тя?

http://azbyka.ru/otechnik/Evfimij_Zigabe...

Евангелие 1, от Иоанна, зачало 46. [Ин. 13, 31 — 18, 1.] [Глава 13.] Рече Господь Своим учеником: ныне прославися Сын Человеческий, и Бог прославися о Нем: Сказал Господь Своим ученикам: ныне прославился Сын Человеческий, и Бог прославился в Нем. Аще Бог прославися о Нем, и Бог прославит Его в Себе, и абие прославит Его. Если Бог прославился в Нем, то и Бог прославит Его в Себе, и вскоре прославит Его. Чадца, еще с вами мало есмь: взыщете Мене, и якоже рех иудеом, яко аможе Аз иду, вы не можете приити: и вам глаголю ныне. Дети! недолго уже быть Мне с вами. Будете искать Меня, и, как сказал Я иудеям, что, куда Я иду, вы не можете придти, так и вам говорю теперь. Заповедь новую даю вам, да любите друг друга: якоже возлюбих вы, да и вы любите себе: Заповедь новую даю вам, да любите друг друга; как Я возлюбил вас, так и вы да любите друг друга. О сем разумеют вси, яко Мои ученицы есте, аще любовь имате между собою. По тому узнают все, что вы Мои ученики, если будете иметь любовь между собою. Глагола Ему Симон Петр: Господи, камо идеши? Отвеща ему Иисус: аможе Аз иду, не можеши ныне по Мне ити: последи же по Мне идеши. Симон Петр сказал Ему: Господи! куда Ты идешь? Иисус отвечал ему: куда Я иду, ты не можешь теперь за Мною идти, а после пойдешь за Мною. Глагола Ему Петр: Господи, почто не могу ныне по Тебе ити? ныне душу мою за Тя положу. Петр сказал Ему: Господи! почему я не могу идти за Тобою теперь? я душу мою положу за Тебя. Отвеща ему Иисус: душу ли твою за Мя положиши? аминь, аминь глаголю тебе: не возгласит алектор, дондеже отвержешися Мене трищи. Иисус отвечал ему: душу твою за Меня положишь? истинно, истинно говорю тебе: не пропоет петух, как отречешься от Меня трижды. [Глава 14.] Да не смущается сердце ваше: веруйте в Бога, и в Мя веруйте: Да не смущается сердце ваше; веруйте в Бога, и в Меня веруйте. В дому Отца Моего обители многи суть: аще ли же ни, рекл бых вам: иду уготовати место вам: В доме Отца Моего обителей много. А если бы не так, Я сказал бы вам: Я иду приготовить место вам.

http://pravmir.ru/evangeliya-zaveta-svya...

Евангелие от Иоанна, зачало 67 Во время оно, явися Иисус учеником Своим востав от мертвых. И глагола Симону Петру: Симоне Ионин, любиши ли Мя паче сих? Глагола Ему: ей Господи, Ты веси, яко люблю Тя. Глагола ему: паси агнцы Моя. Глагола ему паки второе: Симоне Ионин, любиши ли Мя? Глагола Ему: ей Господи, Ты веси, яко люблю Тя. Глагола ему: паси овцы Моя. Глагола ему третие: Симоне Ионин, любиши ли Мя? Оскорбе же Петр, яко рече ему третие, любиши ли Мя? И глагола Ему: Господи, Ты вся веси, Ты веси, яко люблю Тя. Глагола ему Иисус: паси овцы Моя. Аминь, аминь глаголю тебе: егда бе юн, поясашеся сам, и хождаше, аможе хотяше: егда же состареешися, и воздежеши руце твои, и ин тя пояшет, и ведет, аможе не хощеши. Сие же рече, назнаменуя, коею смертию прославит Бога. И сия рек, глагола ему: иди по Мне. Обращься же Петр, виде ученика, егоже любляше Иисус, во след идуща, иже и возлеже на вечери на перси Его, и рече: Господи, кто есть предаяй Тя? Сего видев Петр, глагола Иисусови: Господи, сей же что? Глагола ему Иисус: аще хощу, да той пребывает, дондеже прииду, что к тебе; ты по Мне гряди. Изыде же слово се в братию, яко ученик той не умрет: и не рече ему Иисус, яко не умрет, но аще хощу тому пребывати, дондеже прииду, что к тебе? Сей есть ученик свидетельствуяй о сих, иже и написа сия: и вем, яко истинно есть свидетельство его. Суть же и ина многа, яже сотвори Иисус: яже аще по единому писана бывают, ни самому мню всему миру вместити пишемых книг. Аминь. В те дни явился Иисус ученикам Своим по воскресении Своем из мертвых. Когда же они обедали, Иисус говорит Симону Петру: Симон Ионин! любишь ли ты Меня больше, нежели они? Петр говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси агнцев Моих. Еще говорит ему в другой раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Петр говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси овец Моих. Говорит ему в третий раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Петр опечалился, что в третий раз спросил его: любишь ли Меня? и сказал Ему: Господи! Ты все знаешь; Ты знаешь, что я люблю Тебя.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/troiczkay...

Ин.8:21 .  ...и умрете во грехе вашем. ...и во гресе вашем умрете. Я пришел для того, чтобы освободить вас от всякого греха; но так как вы не пожелали, то Я ухожу, и, следовательно, вы умрете во всех своих грехах, не пожелав освободиться от них. Под грехом разумей и грех их против Иисуса Христа, так как они намерены были убить Его; в этом грехе они умерли, т.е. за этот грех они были истреблены римлянами, Веспасианом и Титом. Ин.8:21 .  Куда Я иду, туда вы не можете прийти. Аможе Аз иду, вы не можете приити. Постоянно Иисус Христос говорит им это, пробуждая их души и устрашая. Ин.8:22 .  Тут Иудеи говорили: неужели Он убьет Сам Себя, что говорит: «куда Я иду, вы не можете прийти»?: Глаголаху убо Иудее: еда Ся Сам убиет, яко глаголет: аможе Аз иду, вы не можете приити? Чего желали, то и предполагали. Что же Иисус Христос? Уничтожает такое предположение и показывает, что убивать самого себя – грех. Ин.8:23 .  Он сказал им: вы от нижних,... И рече им: вы от нижних есте,... От нижних ( κ τσ γσ – от земли) не потому, что тело из земли, но потому, что понимание у них было земное и неправильное. И апостол Павел, говоря: «вы же несте во плоти» ( Рим.8:9 ) – под плотью разумеет плотское понимание. Ин.8:23 .  ...Я от вышних; ...Аз от вышних есмь; «От вышних» ( κ το ορανο – от неба) не потому, что Он пришел с неба, а потому что понимание у Него небесное и Божественное. Затем поясняет Свои слова. Ин.8:23 .  ...вы от мира сего, Я не от сего мира. ...вы от мира сего есте, Аз несмь от мира сего. Миром называет здесь мирское, неправильное, земное понимание. Подобно тому как духом называет духовное понимание и плотью – плотское, точно также землей и миром – земное и мирское. Итак, Иисус Христос говорит: «Я это не так понимаю, как вы, что будто убью Самого Себя». Ин.8:24 .  Потому Я и сказал вам, что вы умрете во грехах ваших;... Рех убо вам, яко умрете во гресех ваших;... Еще устрашает их, желая убедить. Ин.8:24 .  ...ибо если не уверуете, что это Я, то умрете во грехах ваших. ...аще бо не имете веры, яко Аз есмь, умрете во гресех ваших.

http://azbyka.ru/otechnik/Evfimij_Zigabe...

Ин.8:21 . Рече же им паки Иисус: аз иду, и взыщете мене, и во гресе вашем умрете: аможе аз иду, вы не можете приити. Ин.8:22 . Глаголаху убо Иудее: еда ся сам убиет, яко глаголет: амо же аз иду, вы не можете приити. Господь предсказывает Иудеям, т. е. фарисеям и книжникам и начальствующим саддукеям и всем их единомышленникам, что они умрут во грехе своем, т. е. умрут нераскаянными грешниками и не войдут в царствие Божие, ибо с их испорченным и гордым сердцем, с их хульными устами они не достойны покаяния и восприятия в царство любви и мира и веры. Но Господь предсказывает им еще, что будет минута, когда и они с тоскою отчаяния будут вспоминать о Нем, а это было тогда, когда на Иерусалим обрушились бедствия, предреченные ему Господом 877 и когда вероятно многие из Иудеев начали сознавать, за что несут они наказание 878 . Но в то время когда Господь был с ними, Иерусалим не узнал времени посещения его 879 ; Иудеи, как видно из всякого слова их, все более и более утверждаются в намерении убить Господа и притом убить Его всенародно с постановлением судебного приговора, чтобы казнию как преступника уничтожить (как они думают) влияние священных слов Его. В словах их, произносимых в стихе 22-м, слышна боязнь, чтобы Господь Иисус не избег святотатственных рук их самоубийством. По всей вероятности они уже завязали тайные переговоры с Иудой Искариотом, которого уже ранее ( Ин. 6:70–71 ) Господь указал как предателя, и в безумии своем осмелились предполагать, что Господь Иисус избегнет рук их самоубийством, что не могло удовлетворить их злобы. Может быть в словах их и в понимании ими слов Господа есть еще другой намек, относящийся к безумию их самонадеянной гордости. Флавий Иосиф указывает 880 , что самоубийство считалось между Иудеями величайшим преступлением, а из Иудейского предания известно, что они верили, что самоубийцы ввергаются в геенну. Поэтому очень может быть, что в наивно безумной гордости своей Иудеи, слыша слова Господа: «аможе Аз иду, вы не можете прийти», рассудили так, что Он этим намекает на самоубийство, ибо они, – высокодобродетельные люди, – конечно не могут попасть в геенну 881 .

http://azbyka.ru/otechnik/Georgij_Vlasto...

Хор: Господи, помилуй. (трижды) Хор: Господи, помилуй. (3) Священник: Премудрость, прости! Услышим Святаго Евангелия. Мир всем. Священник: Премудрость! Станем благоговейно. Услышим святое Евангелие. Мир всем. Хор: И духови твоему. Хор: И духу твоему. Священник: От Иоанна святаго Евангелия чтение. Священник: От Иоанна святого Евангелия чтение. Хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе. Хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе. Священник: Вонмем. Священник: Будем внимать. И чтет первое Евангелие от Иоанна, завета Святых Страстей, зачало 46: И читает первое Евангелие от Иоанна, зачало 46 Рече Господь Своим учеником: ныне прославися Сын Человеческий, и Бог прославися о Нем. Аще Бог прославися о Нем, и Бог прославит Его в Себе, и абие прославит Его. Чадца, еще с вами мало есмь: взыщете Мене, и якоже рех иудеом, яко аможе Аз иду, вы не можете приити, и вам глаголю ныне. Заповедь новую даю вам, да любите друг друга: якоже возлюбих вы, да и вы любите себе. О сем разумеют вси, яко Мои ученицы есте, аще любовь имате между собою. Глагола Ему Симон Петр: Господи, камо идеши? Отвеща ему Иисус: аможе Аз иду, не можеши ныне по Мне ити, последи же по Мне идеши. Глагола Ему Петр: Господи, почто не могу ныне по Тебе ити? Ныне душу мою за Тя положу. Отвеща ему Иисус: душу ли твою за Мя положиши? Аминь, аминь глаголю тебе: не возгласит алектор, дондеже отвержешися Мене трищи. Сказал Господь Своим ученикам: Ныне прославлен Сын Человеческий, и Бог прославлен в Нем. Если Бог прославлен в Нем, то и Бог прославит Его в Себе, и тотчас прославит Его. Дети Мои, еще недолго Я с вами. Будете искать Меня, и, как Я сказал Иудеям: «куда Я иду, вы не можете пойти», так и вам говорю теперь. Заповедь новую даю вам: да любите друг друга; как Я возлюбил вас, и вы да любите друг друга. По этому узнают все, что вы Мои ученики, если будете иметь любовь между собою. Говорит Ему Симон Петр: Господи, куда Ты идешь? Ответил Ему Иисус: куда Я иду, ты не можешь теперь последовать за Мною, но последуешь после. Говорит Ему Петр: Господи, почему я не могу за Тобой последовать теперь? Я душу мою за Тебя положу. Отвечает Иисус: душу твою за Меня положишь? Истинно, истинно говорю тебе: петух не пропоет, как ты отречешься от Меня трижды.

http://pravmir.ru/velikij-chetverg-sluzh...

15. ни же сребреники, сотвориша, коже начени быша. И промчес слово во даже до сег дн. Они, взяв деньги, поступили, как научены были; и пронеслось слово сие между иудеями до сего дня. Слово сие, т. е. что ученики украли тело Христово. До сего дня, т. е. до времени написания Евангелия Матфеем (чит. предисловие). Зач. 116-е. Явление Иисуса Христа апостолам на горе Галилейской Первое евангелие на утрени в воскресные дни. 16. же надесте учнцы идоша въ въ гор, аможе повел имъ Одиннадцать же учеников пошли в Галилею, на гору, куда повелел им Иисус, Из нескольких явлений воскресшего Господа апостолам евангелист Матфей говорит только об одном, именно о явлении на горе Галилейской. Единии надесяте ученицы (одиннадцать учеников), так как из числа 12-ти выбыл погибший Иуда предатель, а вместо него еще никого не было избрано: это избрание произошло уже после вознесения Христова ( Деян.1:15–20 ). На гору. Какая была эта гора из Галилейских гор, неизвестно; не была ли Фавор, на которой произошло славное преображение Христово, как предъизображение того славного состояния, в каком явился апостолам Господь теперь, после Своего воскресения? (Мих.). 17. и видвше поклонишас ви же усмншас. и, увидев Его, поклонились Ему, а иные усомнились. Апостолы до сошествия Св. Духа на них имели те и другие неправильные мнения, посему и теперь некоторые из них не были уверены и сомневались (усумнешася) в воскресении Христовом. Св. Златоуст замечает на это следующее: «Если некоторое усомнились, то и в сем случае подивись их любви к истине, что они не скрывали своих погрешностей, даже в последние дни случившихся в ними». С другой стороны из сего обстоятельства видно, что апостолы очень тщательно исследовали истину воскресения, не сразу верили сему. В какое время произошло явление И. Христа апостолам на Галилейской горе, евангелист не говорит; но без сомнения оно было после других явлений, как это видно из самых первых слов об этом явлении: одиннадцать учеников пошли в Галилею на гору, куда повелел им Иисус.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Buharev/t...

1 Кор 15:58–16:3 Послание к коринфяном первое, зачало 165. Братие, аще достойно будет и мне ити, со мною пойдут. Прииду же к вам, егда Македонию преиду: Македонию бо прохожду. У вас же, аще случится мне, пребуду, или и озимею, да вы мя проводите, аможе аще поиду. Не хощу бо вас ныне в мимохождении видети, уповаю же время некое пребыти у вас, аще Господь повелит. Пребуду же во Ефесе до Пентикостии, дверь бо ми отверзеся велика и поспешна, и сопротивнии мнози. Аще же приидет Тимофей, блюдите, да без страха будет у вас, дело бо Господне делает, якоже и аз. Да никтоже убо его уничижит, проводите же его с миром, да приидет ко мне, жду бо его с братиею. О Аполлосе же брате, много молих его, да приидет к вам с братиею, и всяко не бе воля, да ныне приидет, приидет же, егда упразднится. 1 Кор 16:4–12 Послание к коринфяном первое, зачало 166. Братие, бодрствуйте, стойте в вере, мужайтеся, утверждайтеся. Вся вам любовию да бывают. Молю же вы, братие: весте дом Стефанинов, яко есть начаток Ахаии, и в служение святым учиниша себе, да и вы повинуйтеся таковым и всякому споспешствующу и труждающуся. Возрадовахся же о пришествии Стефанинове и Фуртунатове и Ахаикове, яко ваше лишение сии исполниша. Покоиша бо мой дух и ваш. Познавайте убо таковыя. Целуют вы церкви Асийския. Целуют вы о Господе много Акила и Прискилла с домашнею их церковию. Целуют вы братия вся. Целуйте друг друга лобзанием святым. Целование моею рукою Павлею. Аще кто не любит Господа Иисуса Христа, да будет проклят, маран афа. Благодать Господа нашего Иисуса Христа с вами, и любы моя со всеми вами о Христе Иисусе. Аминь. 1 Кор 16:13–24 К КОРИНФЯНОМ ВТОРОЕ ПОСЛАНИЕ СВЯТАГО АПОСТОЛА ПАВЛА. Послание к коринфяном второе, зачало 167А. Павел, посланник Иисус Христов волею Божиею, и Тимофей брат, церкви Божией сущей в Коринфе, со святыми всеми сущими во всей Ахаии: благодать вам и мир от Бога Отца нашего, и Господа Иисуса Христа. Благословен Бог и Отец Господа нашего Иисуса Христа, Отец щедрот и Бог всякия утехи, утешаяй нас о всяцей скорби нашей, яко возмощи нам утешити сущыя во всяцей скорби, утешением, имже утешаемся сами от Бога. Зане якоже избыточествуют страдания Христова в нас, тако Христом избыточествует и утешение наше. Аще ли же скорбим, о вашем утешении и спасении, действующемся в терпении техже страданий, яже и мы страждем, и упование наше известно о вас. Аще ли утешаемся, о вашем утешении и спасении, ведяще, зане якоже общницы есте страстем нашым, такожде и утешению.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/apostol-n...

   001   002     003    004    005    006    007    008    009    010