7 Деген менен, ммеси де усындай билимге ийе емес. Оларды айырымлары бул гшти жегенде, злерини бурыны бутпаразлы дети бойынша, елеге дейин оны бута берилген урбанлыты гши деп есаплайды. Сонлытан оларды жданы ыйналып, злерин ипласланды деп ойлайды. 8 бизлерди удайа жаынластырмайды: бизлер жемесек те, еш нрсе жойтпаймыз, жесек те, еш нрсе арттырмаймыз. 9 Бира, абайлы болылар, бул азатлыыыз исеними лсизлерди себеп болмасын. 10 Егер исеними лсиз болан адам алдында айтылан билимге ийе болан сени бутты ибадатханасында жеп отыраныды крсе, оны да бутлара берилген урбанлыты гшин ма? 11 Солай етип, сени билими себепли, бул исеними лсиз набыт болады. Бира, Масих ол ушын да урбан болан-о. 12 Сизлер усы тризде арсы гна аралы м оларды ыйналып атыран жданын азапа аралы Масиха арсы гна ислеген боласызлар. 13 Сонлытан мени жеп атыран нрсем себеп болатуын болса, мен ушын, еш ашан гш жемеймен.   9   Елшини уылары   1 Мен азат адам емеспен бе? Мен елши емеспен бе? Мен Ийемиз Ийсаны крмедим бе? Мени Ийемиз ушын ислеген мийнетимни жемиси сизлер емессиз бе? 2 Мени басалар елши деп санамаса да, сизлер мени елши деп тийис! йткени сизлер – мени Ийемизди елшиси екенлигимни длилисизлер. 3 Мени сына алып атыранлардан зимди былай орайман: 4 сизлерге ылан хызметимиз ушын, сизлерди есабыыздан аымыз бар-о. 5 Баса елшилер сыялы, Ийемизди м Кифа сыялы, бизлер де асымыза аялымызды ертип аымыз бар-о. 6 Баса елшилер сыялы, мен м Барнаба да кн ушын мийнет уыына ийемиз-о. 7 Ким з есабынан скерлик ылады? Ким ба отырызып, жемейди? Ким баып, малды стинен ишпейди? 8 Мен буларды тек адамларды пикири бойынша айтып атыран жопан. Нызамында да аны усылар аында айтылан жо па? 9 Онда: «Тйек айдаан гизди , – деп жазылан-о. удай тек гизлерди айырады ма? 10 удайды хызметкерлери болан бизлер ушын айтып атыран жо па? лбетте, бул бизлер ушын жазылан-о. Мысалы: жерди срген адам да, тйек айдаан адам да з лесин мит етип, мийнет ислейди. 11 Араызда туым егип, сизлерден дньяа тийисли затларды орып аланымыз орынсыз ба? 12 Басалар сизлерден усы затларды уыына ийе болса, бизлер олардан да кбирек уыа ийемиз-о. Бира, бизлер усы уыымыздан пайдаланан жопыз. Масихты Хош Хабарына тосынлы жасамайы деп, бизлер мме нрсеге шыдап атырмыз. 13 Хабарыыз бар, Ибадатханада хызмет ететуынлар Ибадатханадан алып жейди. Сизлерге млим, урбанлы шалынатуын орын тирапында хызмет ететуынлар да урбан етилген нрселерден з лесин алады. 14 Сол сыялы, Ийемиз де Хош Хабарды усы хызмети аралы кн крсин деп буйыран.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Татарские имена 25.01.2018 08:30:24 Протоиерей Максим Обухов Возрождение Православия среди татар подняло вопрос о татарских именах. В России проживает много национальностей и у каждой сложились свои традиции. Как известно, в Церкви существует принцип принятия любых национальных традиций, наполнения их новым духовным содержанием, обогащение их. Особенностью татарской народности, национальной самоидентичности, сложившейся веками, является сохранение национальных имен. Причем, в отличие от исламских народов, татары в массе своей предпочитают свои национальные имена перед русскими (если можно так условно сказать по отношению к святцам — понятно, что они в основе греческо-латинско-еврейские) — или типично арабскими. У татар сложилась своя традиция имянаречения, к которой мы все привыкли и если мы слышим, что человека зовут Ринат, Диля и т.д., это значит что он, скорее всего, татарин. Татарские имена по своему происхождению  по большей части тюркские, персидские, арабские, арабизированные еврейские, то есть Якуб – это Иаков, Сулейман – это Соломон и т. д. Причем доля тюркских имен намного выше, чем у русских доля имен славянского происхождения. То есть славянскими из православных святцев считаются Игорь, Святослав, Олег, Ольга, Глеб, Борис, но и из них большинство скандинавского происхождения: Игорь – это Ингвар, Глеб – это Олаф, Ольга – это Хельг. Это не плохо, ни хорошо, это сложившаяся практика, традиция у разных народов. В Росси повелось давать имя по святцам, причем до революции даже было так, что зачастую выбор имени был только в пределах, совпадающих с днем рождения ребенка, но однозначно уже давно, несколько столетий, прижилась практика Крещения только и исключительно по святцам. И, если родители называют ребенка Эдуардом, Элиной, Тимуром, значит, при Крещении, якобы, необходимо подобрать имя из святцев и, как правило, созвучное, начинающееся с той же или созвучной буквы. Например, Тимура мы назовем Тимофеем или Дмитрием, Элину назовем Эмилией или Еленой, Эдуарда Евгением. Также, к сожалению, мало кто из современных прихожан Русской Православной Церкви знает, что есть прославленные святые: Ахмед, Варвар, Абу (Або), Азат, Амир и другие, есть библейское имя Дина и т.д.

http://radonezh.ru/analytics/tatarskie-i...

  Петер Исаны инкар эте 66 Петер тюпде, абзарда турагъанда, ону янына дин къуллукъчуланы башчысыны къаравашларындан бириси геле. 67 Отда исинип турагъан Петерни гёргенде, огъар яхшы тикленип къарап: – Шо назаретли Иса булан сен де бар эдинг чи, – дей. 68 – Сен нени гьакъында сёйлейгенингни билмеймен ва англамайман, – деп инкар этип, Петер къабакъ тюпге багъып чыгъып гете. Шо заман хораз къычыра. 69 Къараваш, Петерни дагъы да гёрюп, янында токътагъанлагъа: – Бу да олардан биревю, – деп сёйлемеге башлай. 70 Петер дагъы да инкар эте. Арадан бираз заман оьтген сонг, онда токътагъанлар Петерге дагъы да: – Сен оланы биревю экенинг герти. Сен де галилеялысан чы, – дейлер. 71 – Сиз айтагъан Адамны мен танымайман, – деп, ант этмеге башлай о. 72 Шо заман хораз экинчи керен де къычыра. «Хораз эки керен къычыргъынча, сен Мени уьч керен инкар этежексен», – деп Иса айтгъан сёзлени Петер шо заман эсине гелтире ва гьынкъ этип йыламагъа башлай.     15   Исадан сорав алына 1 Эртен тез вакъти баш дин къуллукъчулар, тамазалар, дин алимлер ва ягьудилени оьр мажлисини оьзге бары да ортакъчылары генгеш этгенден сонг, Исаны байлап алып барып, Пилатгъа берелер. 2 Пилат Огъар: – Сен ягьудилени пачасымысан? – деп сорай. – Оьзюнг айтып бердинг чи! – деп жавап бере Иса огъар. 3 Баш дин къуллукъчулар Ону кёп ишлерде айыпламагъа башлайлар. 4 Пилат дагъы да Огъар: – Сен гьеч жавап бермежекмисен? Гёремисен, Сени нечакъы ишлерде айыплайлар! – деп сорай. 5 Амма Иса огъар дагъы бир жавап да бермей. Шо Пилатны бек тамаша эте.   «Исамы, Бараббамы?» 6 Гьакимни тутулуп туснакъ этилгенлени бирисин ягьуди Пасха байрамда халкъны тилевюне гёре азат этеген адаты болгъан. 7 Шо вакътилерде хозгъавулну заманында адам оьлтюрген башгётеривчюлер булан бирче туснакъда турагъан Барабба деген бирев болгъан. 8 Халкъ гелип: – Бизге адатлы гьалда этеген затынгны эт, – деп Пилатгъа тилемеге башлай. 9 – Сюйсегиз, мен сизин учун ягьудилени пачасын чыгъараймы? – дей Пилат олагъа. 10 Неге тюгюл де, Пилат баш дин къуллукъчулар Исаны гюллемекликден тутдургъанын биле. 11 Баш дин къуллукъчулар буса Исаны тюгюл, Бараббаны чыгъарсын деп тилемеге халкъны бакъдыралар. 12 Амма Пилат олагъа:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

20 Къанун берилген чакъы гюнагьланы санаву да артып турду. Амма гюнагь кёп болгъан чакъы Аллагьны рагьмусу да кёп керенлер артып турду. 21 Натижада, оьлюмге гелтиреген гюнагь уьст гелип турагъаны йимик, Аллагьны рагьмусу да уьст гелип тура. Шолайлыкъда, Раббибиз Иса Месигьден таба Аллагь бизин къабул эте ва биз даимлик яшав алабыз.     6   Биз гюнагьны къуллары тюгюлбюз 1 Шо не демек бола? Аллагьны рагьмусу артсын учун, гюнагь ишлерибизни давам этме герекбизми? 2 Озокъда, тюгюлбюз! Биз гюнагь учун дагъы ёкъбуз. Гюнагьны ичинде биз дагъы нечик яшайыкъ? 3 Сувгъа чомдуртуп, оьзюбюзню Аллагьгъа тапшуртгъанда, Иса Месигьни бир пайы болгъан биз Ону оьлюмюнде де ортакъчы экенибизни сиз билмеймисиз? 4 Ону булан бирче биз сувгъа чомдуртуп, оьзюбюзню Аллагьгъа тапшуртувдан таба оьлюп, гёмюлдюк. Атабызны макътавлугъу булан Месигь оьлюмден тирилгени йимик, гьали биз де янгы яшавгъа гирмеге болабыз. 5 Неге тюгюл де, эгер биз Ону булан оьлюмюнде бирликде болгъан сонг, Ону булан биз тириливюнде де бирликде болажакъбыз. 6 Дагъы биз гюнагьгъа къул болуп турмасын учун ва гюнагьлы табиатыбыз гючсюз болсун учун, алдагъы хасиятыбыз Месигь булан бирче хачгъа илингенни билебиз. 7 Оьлген адам гюнагьдан азат этилди чи дагъы. 8 Биз Месигь булан бирче оьлген болгъан сонг, Ону булан бирче яшажагъыбызгъа да инанабыз. 9 Биз Месигь оьлюмден тирилгенни, дагъы оьлмежекни билебиз. Оьлюм Огъар дагъы гюч этмей. 10 О оьлген оьлюм бир керенге гюнагь учунгъу оьлюм эди, О яшайгъан яшав буса Аллагь учундур. 11 Сиз де шолай оьзюгюзню гюнагь учун оьлгенбиз деп, Аллагь учун Иса Месигь булан бирликде яшайбыз деп гьисап этип къоюгъуз. 12 Шолайлыкъда, гюнагь оьзюню гьасиретине таби этдирмек учун, сизин оьлюп гетеген къаркъараларыгъызгъа гьакимлик этмесин. 13 Къаркъараларыгъызны бир саны да гюнагьны гьакимлигине таби болмасын, муъминсизликге къуллукъ этивде ону къуралы болмасын. Оьлюп тирилген адамлар йимик, оьзюгюзню Аллагьгъа, къаркъараларыгъызны санларын да муъминликни къуралы гьисапда Аллагьгъа къуллукъ этивге багъышлагъыз! 14 Гюнагь сизге гюч этмежек, неге тюгюл сиз Къанунну тюбюнде тюгюлсюз, Аллагьны рагьмусуну тюбюндесиз.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Я Рабби, оланы гьакъында ончакъы ойлашмагъа инсанлар кимдир; ончакъы гьайын этмек учун олар кимдир? 7 Сен янгыз бир къысгъа болжалгъа оланы малайиклерден тёбен салдынг, сонг буса оланы макътавлукъну ва гьюрметни тажы булан безендирдинг. 8 Сен бары да затны оланы аякъ тюбюне салдынг! Аллагь бары да затны инсанлагъа таби этди, олагъа таби болмагъан бир затны да къоймады. Биз буса инсанлагъа бары да зат таби болгъанны гьалиге гёрмейбиз. 9 Амма Иса Аллагьны рагьмусу булан Оьзю гьар ким саялы оьлюмню къабул этди. Биз аз замангъа малайиклерден тёбен салынгъан шо Исаны гёребиз. Гьали О макътавлукъну ва гьюрметни тажы булан безендирилген, неге тюгюл де азап чегип оьлюп гетди. 10 Ону учун ва Ондан таба бары да зат бар. Кёп санавдагъы уланларын Оьзюню макътавлугъуна гелтирмек учун, Аллагь Исаны азаплардан таба камиллешдирме тарыкъ болгъаны тюз де дюр. 11 Инсанланы юреклерин тазалайгъан Иса ва юреклери тазалангъанлар – булар барысы да бир Атадандыр. Шо саялы Иса олагъа къардашларым деп айтмакъдан уялмай. 12 Иса булай дей: Мен къардашларыма Сени атынгны айтажакъман ва Сени халкъынг жыйылгъанда, Сагъа макътав этежекмен. 13 Дагъы да О булай айта: Мен Огъар аркъа таяйман О да булай дей: Муна Мен ва Магъа Аллагь берген авлетлер. 14-15 Шо авлетлер сандан ва къандан болгъангъа гёре, шолагъа ошап, О инсан болуп къалды. Оьзюню оьлюмюнден таба оьлюмге гьакимлик этегенни, демек иблисни ёкъ этмек учун ва сав оьмюрю оьлюмню къоркъувунда къулчулукъда болгъанланы азат этмек учун, О шо кюйде гелди. 16 О малайиклеге тюгюл, Ибрагьимни наслусундан болгъанлагъа кёмек эте чи! 17 Шону учун Иса гьар-бир якъдан Оьзюню къардашларына ошамагъа, халкъны гюнагьларындан гечмекде къурбан болмакъ учун, Аллагьгъа къуллукъ этивде рагьмулу ва инамлы баш дин къуллукъчу болмагъа герек эди. 18 Сынавлардан оьтюп, Оьзю азап чекгенине гёре, гьали О сынавлагъа тюшегенлеге кёмек этмеге бола.     3   Иса Мусадан эсе оьрдюр 1 Шо саялы, кёклерден этилеген чакъырывну ортакъчысы болгъан иман къардашлар, биз билдиреген иманны Элчиси ва Баш дин къуллукъчу болгъан Исагъа пикругъузну бакъдырыгъыз. 2 Муса Аллагьны уьюндеги къуллукъ этивге нечик амин болгъан эди буса, Оьзюне къуллукъ тапшургъан Аллагьгъа Иса да шолай амин болгъан. 3 Уьйню къургъан гишиге уьйден эсе артыкъ гьюрмет этилегенде йимик, Исагъа да Мусадан эсе артыкъ гьюрмет этиле. 4 Гьар уьйню бир къурувчусу бола, Аллагь буса бары да затны къурувчусудур. 5 Аллагьны бютюн уьюнде Муса инамлы къуллукъчу эди. О кютеген къуллукъ гележекде Аллагь айтажакъ затланы гёрсетмеге герек эди. 6 Месигь, Аллагьны Уланы гьисапда, Атасыны уьюнде инамлы къуллукъчу эди. Эгер де биз тартынмайгъан кююбюзде къалып, оьзю булан оьктем болагъан Месигьдеги умутубузда турсакъ, Ону уьюндегилери биз болурбуз.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

  Исагъа иман салгъанланы жыйыны – Месигьни къаркъарасы 12 Бизин гьар-бирибизни кёп санлары булангъы бир къаркъарабыз бар, бары да шо санлар бир къаркъараны къурашдыра. Месигь де шолайдыр. 13 Ягьуди яда ят бусакъ да, къуллар яда азат адамлар бусакъ да, бизин барыбызны да сувгъа чомуп, Аллагьгъа тапшурду. Шоллукъда, биз бир Ругьдан таба Месигьни къаркъарасы булан бирлешип къалдыкъ ва барыбыз да бир Ругьну къабул этдик. 14 Къаркъара буса бир сандан тюгюл, кёп санлардан къурашгъан. 15 Масала, бут: «Мен къол тюгюлмен, шо саялы да мен къаркъараныки де тюгюлмен», – деп айтса, шо да бут къаркъараны бир саны тюгюл деп саналмагъа себеп болмас. 16 Яда къулакъ: «Мен гёз тюгюлмен, шо саялы да къаркъараныки де тюгюлмен», – деп айтса, шо да къулакъ къаркъараны бир саны тюгюл деп саналмагъа себеп болмас. 17 Эгер де савлай къаркъара янгыз гёзден амалгъа гелген эди буса, о нечик эшитер эди? Эгер де савлай къаркъара къулакъ болуп къалгъан буса, о нечик ийис билер эди? 18 Амма гьакъыкъатда Аллагь къаркъарада гьар санны оьзю тийишли гёреген кюйде ерлешдирген. 19 Эгер бютюн къаркъарада биргине-бир сан тюгюл болмагъан эди буса, шо заман къаркъара оьзю нечик болур эди? 20 Гьакъыкъатда санлар кёп, оланы бирлешдиреген къаркъара буса бирдир. 21 Гёз къолгъа: «Сен магъа тарыкъ тюгюлсен!» – деп яда баш аякълагъа: «Сиз магъа тарыкъ тюгюлсюз!» – деп айтып болмас. 22 Терсине, къаркъараны гючсюз гёрюнеген санлары оьзгелеринден эсе хыйлы да артыкъ герекли болур. 23 Къаркъараны биз агьамиятлы тюгюл деп санайгъан санларына дагъы да кёп агьамият беребиз. Арив гёрюнмейген санларыбызны буса яхшы кюйде яшырабыз. 24-25 Арив гёрюнеген санларыбызны буса яшырмагъа тарыкъ тюгюл. Амма къаркъарада айрылыкъ болмай. Ону бары да санлары бир-бири булан байланып, бири бирини гьайын этсин учун, Аллагь къаркъараны аз агьамияты булангъы санларын кёп тергев берилеген кюйде этип ясагъан. 26 Бугъар гёре, эгер бир сан азап чеге буса, ону булан бирге оьзгелери де азап чеге. Бир сан гьюрметли болса, ондан къалгъан бары да санлар да сююне.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

19 Шолай болгъанда, Къанун не учун берилген дагъы? Къанун инсанланы гюнагьлары саялы да берилген. Ваъда оьзюнюки болгъан Ибрагьимни авлети гелгинче, Къанун иш гёрдю. Къанун арачы болгъан Мусаны кёмеклиги булан малайиклерден таба берилген. 20 Арачы эки якъны пайдаларын якълайгъанда тарыкълы бола. Аллагь буса бирдир. 21 Къанун Аллагь берген ваъдалагъа къаршы чыгъамы дагъы? Чыкъмай! Эгер бизге берилген Къанунну яшав бермеге гючю бар эди буса, Аллагь къабул этегенлик, гертилей де, Къанундан асылы болур эди. 22 Сыйлы Язывлар бютюн дюньяны гюнагьны къолунда есир этип токътагъан. Шоллукъда, Аллагь этген ваъда янгыз Иса Месигьге иман салгъанлагъа берилер. 23 Иманны вакътиси етгинче, гёзленген иман арагъа чыкъгъанча, Къанун бизин кирит уруп сакълай эди. 24 Месигь гелип, Аллагь бизин иманыбызгъа гёре къабул этгинче, Къанун бизин яшланы тарбиялавчусудай алып юрюп турду. 25 Амма иманны заманы гелди, бизге де тарбиялавчу дагъы тарыкъ тюгюл. 26 Иса Месигьге иман салмакълыгъыгъыз булан сиз Аллагьны авлетлери болдугъуз. 27 Сиз сувгъа чомдуртуп, оьзюгюзню Аллагьгъа тапшуртуп, Месигь булан бирлешип, барыгъыз да Ону булан бир болуп токътадыгъыз. 28 Не ягьуди, неде ят, не къул, неде азат, не эркек, неде къатын дагъы ёкъдур, неге тюгюл Иса Месигьге салгъан имандан таба сиз барыгъыз да бирсиз! 29 Эгер сиз Месигьники бусагъыз, сиз Ибрагьимни наслусу гьисапда Аллагь ваъда этген затланы варислерисиз.     4 1 Мен айтагъаным, варис яш чагъында буса, ону къулнукинден бир башгъалыгъы да болмас, гьакъыкъатда буса бары да мюлклер онуки болар. 2 Амма атасы токъташдыргъан белгили бир вакътиге ерли яш тарбиялавчулагъа ва вакиллеге таби бола. 3 «Яш» вакътибизде биз барыбыз да шолай бу дюньягъа гьакимлик этип турагъан къайдалагъа къул болуп турдукъ. 4 Белгиленген заман етгенде буса, Аллагь Уланын йиберди. О Улан къатынгишиден тувду ва Къанунгъа таби болду. 5 Шолайлыкъда, биз барыбыз да Оьзюню авлетлери болсун учун, Аллагь Къанунгъа таби болгъанланы эркин этди. 6 Сиз Аллагьны авлетлерисиз! Шо саялы Аллагь Оьзюню авлетлерини юреклеринде Уланыны Ругьун ерлешдирди. Шо Ругь Аллагьгъа: «Абба! Атам!» – деп айта. 7 Сен дагъы къул тюгюлсен, Аллагьны авлетисен. Авлети болгъан сонг, Аллагь сени варис де этди.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=523...

Наука как корабль без руля и без ветрил, лишенная глубинного нравственного стержня, может быть чрезвычайно опасной. Всякая добрая вещь, становясь предметом культа, превращается в свирепого идола, требующего себе жертв. Но источник научного творчества, как и всякого настоящего творчества, — в Боге. Многие ученые с мировым именем были верующими людьми. Образование без духовно-нравственного воспитания также приносит только горькие плоды. Искусство и культура, призванные служить народу, если начинают вырождаться и превращаться в антикультуру, то больше всех других рассматриваемых сфер принесут вред народу, особенно детям и молодежи. Искусство, созданное русским народом, — это не только великое культурное богатство, но также нравственная сила, которая помогает нашему народу во всех тяжелых обстоятельствах. Пока в России живо Православие, жива будет и великая русская культура… Утверждение в обществе ценностей, укорененных в Евангелии и основанных на вере во Христа, является залогом духовного и социального благополучия нынешних и будущих поколений». С приветственной речью к участникам конференции, прибывшим из Москвы, Санкт-Петербурга, Новосибирска, Республики Крым и других городов и регионов России, обратились имам-мухтасиб Владимирской области Азат-хазрат Мунавиров и другие гости. В ходе пленарного заседания были подняты темы взаимосвязи отечественного образования и русской культуры, формирования «русской идеи», духовно-нравственного просвещения как эффективного средства профилактики экстремизма. На секционных заседаниях выступили более ста докладчиков. Как рассказал владыка Тихон, на этом работа не заканчивается: «В скором времени планируется создать Общество русской словесности, которое будет возвращать наш взор к истокам русского языка, его сохранению и развитию. Планируется плотная работа с учителями русского языка и литературы, истории, которые занимаются воспитанием молодого поколения. Кроме того, будем проводить различные лекции, уроки по просвещению в школах, колледжах и вузах области».

http://eparchia.patriarchia.ru/db/text/5...

Или женщина, видимо с очень горячим характером, Маргарита Горячко написала: «Эй либерасты, стойбище ублюдков, у которых нет ни страны, ни Родины! Вас раздирает, что у нас есть Победа, Герои, Страна, Россия... Вас, как чертей от святой воды, корёжит от НАШЕЙ ИСТОРИИ, вот вы и стараетесь всё опохабить, у вас-то нет НИЧЕГО, кроме ненависти! Убогие!» Более сдержанный Азат Каримов предлагает: « Может для них организовать гуманитарный коридор? Пусть валят в свои любимые дерьмократичные страны». С ним не согласен мужчина, под псевдонимом Белый Орел: «Этот «доктор» Бильжо совершил деяние, которое пахнет на четвертной с конфискатом». А Вы, Орёл, не забыли, что у нас уже есть опыт высылки за рубеж, например Солженицына, а что из этого получилось, все уже знают. Например, Валя Созинова (Вилисова), вспоминая сталинское время, констатирует: «Вот теперь и подумайте - так ли уж был неправ Сталин, когда сажал и расстреливал таких мразей! Сколько этой сволотни вылезло на свет белый в последние годы! А раньше все они пели по-другому!». Однако же ходит по России известная фраза очень известного политика: «У нас не 37 год!», волей или неволей прикрывающей развращающее действие таких бильжообразных. Вот и мне думается, что бы было с нами, если бы за несколько лет перед войной Сталин относился так же к пятой колонне, как нынешнее руководство страной. Давал бы им безграничную возможность свои «идеи» пропагандировать во всех средствах массовой информации, включая печать, радио, кино, не существовавшие в те годы телевидение, интернет и прочая. Наверное, тогда и Матросовых с Космодемьянскими, генералов Карбышева и других 23 генералов, погибших в немецком плену, не уронив чести советского воина, не было бы. Не появились бы и 11 739 Героев Советского Союза, 2672 полных кавалера ордена Славы. Едва ли мы смогли бы победить германский фашизм и спасти всё человечество от страшной беды. А ведь целыми днями, если не сутками напролёт, в уже бесчисленных российских ток-шоу всякие гозманы, надеждины, станкевичи, эмнуэли и прочие наглецы-русофобы, да и всякого рода наглые бандеровцы ковтуны, карасёвы, трюханы и подобные им пропагандисты нынешней профашистской украинской хунты беспрерывно загаживают телеэкраны своей ненавистью к России, открыто проповедуя антирусскость с позиций наших сегодняшних ненавистников, объявляющих Россию на все лады врагом. Да и не только они, записные болтуны-антирусисты.

http://ruskline.ru/analitika/2016/12/29/...

Год спустя Сапор обнародовал эдикт, объявляющий гонение на христиан по всему царству. В силу этого эдикта, всех признавших себя христианами следовало предавать смерти. Маги и евреи стали отыскивать скрывающихся и сделались на них доносчиками. Великое множество христиан положили живот свой за веру; даже царский дворец окровавился и любимый евнух его, Азат, был предан казни; но смерть эта для самого царя была столь чувствительна, что он повелел на будущее время наказывать смертью только учителей веры христианской. Прежде еще, в истории, встречали евреев во главе самых яростных гонителей христиан. Повсюду, где только находили поддержку, они превращались в доносчиков и в палачей своих противников. Это важный факт, который серьезная история должна непременно принять во внимание, потому что он послужит объяснением последующих событий. Вскоре заболела жена Сапора, а евреи были столь низки и жестоки, что стали обвинять многих христианок, будто бы они произвели эту болезнь своими волшебствами. Среди обвиняемых находилась девица Тарбула, сестра епископа Симеона; служанка Тарбулы также девственница и сестра её, бывшая прежде замужем, но по смерти мужа своего хранившая церковное безбрачие. Евреи утверждали, что, в отмщение за смерть Симеона, они околдовали царицу. Царица была еврейкой и поверила, что учители её веры говорят правду. Вследствие того маги привлекли святых жен к суду; их привязали за голову и за ноги к двум столбам и перепилили на-двое. Для избавления от чар, под влиянием которых будто бы страдала, царица должна была пройти между распиленными трупами. Перед казнью один из магов, обольщенный красотой Тарбулы, предложил ей отдаться ему, обещая избавить ее с подругами от смерти. Благочестивая дева, с негодованием отвергла его предложение, предпочитая смерть за веру и девство. Так как Сапор повелел преследовать только пастырей христианских, то маги стали отыскивать по всей стране епископов и пресвитеров, но особенно в провинции Адиабене, населенной христианами и смежной с империей Римской.

http://azbyka.ru/otechnik/Vladimir_Gette...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010