Если не прилепимся всем сердцем ко Христу Спасителю, презрев сласти плотские, – не войдем в Царство Небесное. Ты познал, что сласти отвлекают, отрывают тебя от Христа Жизнодавца и от любви к ближнему и приковывают твое сердце к земному, лишая его мира, света, свободы, пространства, легкости и поселяя в нем скорбь, тесноту, мрак, тяжесть и рабство постыдное,– и довольно этого, чтобы презирать их и нерадеть об них, ниже всякого праху ставить их, как вред величайший тебе причиняющие, а прах считать своим уделом и в прах смиренно повергаться и прахом покрываться, как имеющему некогда обратиться в прах. Так, время уже от сна востать и все сласти презирать как причину тли душевной, тли греха и смерти, как в грех Иудин ввергающие. Господи, помози! Ноября 14-го дня 1864. То ли дело в простоте Христовой (яже в сердце) жить и к единому Ему прилепляться! Какая свобода, какой мир! А сердце-то просто: прилепился к сласти какой – так уж от Христа отлепился и от жизни Его, мира Его, света Его. Воспеваю дивное заступление Божией Матери, мне, недостойному, явленное. Чрез мерзкий помысл диавол вошел в мое сердце и страшное навел на меня бесчестие, скорбь, тесноту, мрак, огнь, уныние, бессилие, и эти пакости увеличивал всё больше и больше; но вот я вошел в шестой класс (суббота), прочитали молитву ученики – а в душе моей всё то же бесчестие и уныние, та же скорбь и теснота; ученики улыбаются; некоторых (Славина и Мураш.) высылаю из-за парт вон, к стене,– а они улыбались потому, что видели странным лицо мое и что рукою крестил я сердце мое. Но вот в тесноте я воззвал к Владычице, как находящейся близ самого меня, как в самые уши Ее,– и дивное чудо: пребыстрая Заступница тотчас же явила мне великую помощь Свою: бесплотные злодеи, меня теснившие и уничижавшие, рассыпались, как прах, грех очистился, в душе воцарились тишина и величественное спокойствие и торжество духа. Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписую Ти раб Твой, Богородице, но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная.

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Kronshta...

Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, Ты же с нами, чудным образом милость Божию знаменающая. Кондак 13 О, Пресвятая Владычице, Дево Богородице, Мати Господа нашего! К Тебе припадаем и молим Тя: помилуй и спаси нас, недостойных Твоего милосердия. Услыши нас, Пречистая, не ввери нас человеческому предстательству, но Сама помилуй нас к жизни сей, и в будущем веце соделай нас наследниками Небеснаго Царствия; яви нам Знамение милости Твоея, да прославим безмерное милосердие Твое и Богу воспоем Херувимскую песнь: Аллилуиа. [Сей кондак глаголется трижды.] [Далее повторяем 1е икос и кондак:] Икос 1 Архангели и Ангели и все воинство сил безплотных немолчно славословят и служат Ти, главы своя преклоняя: мы же грешнии недоумеем, откуда начнем восхваляти Тя по достоянию, обаче дерзая на благосердие Твое, приносим Ти похвалы сия: Радуйся, Рождеством Твоим мир горний с дольним возсоединившая; Радуйся, младая Отроковице, по ступенем храма никимже держимая возшедшая. Радуйся, по обетованию родителей Твоих в храме Иерусалимстем воспитанная; Радуйся, Духом Святым введенная во Святая Святых. Радуйся, в храме Господни молитве и Богомыслию наученная; Радуйся, тамо пищу из рук Архангельстих принимавшая. Радуйся, яко житие Твое при храме прообразом жития иноческаго явися; Радуйся, всех скорбящих скорое утешение. Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, Ты же с нами, чудным образом милость Божию знаменающая. Кондак 1 Взбранной Воеводе Победительная, Царице Небесе и земли, похвальная песнопения приносим Ти, Богородительнице, Ты же, яко имущая державу непобедимую, от всяких зол сохрани нас и град наш, да зовем Ти: Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, Ты же с нами, чудным образом милость Божию знаменающая. Молитва Пресвятой Богородице перед Ея иконой, именуемой «Знамение» Корчемная О, Пресвятая Владычице Богородице, Небеснаго Царя Мати, Богоизбранная Отроковице! Ненадежных надеяние, больных исцеление, сирым предстательнице, скорбящим утешение и радость, обидимым покровительнице и всем в бедах и напастях сущим скорое поможение и заступление! Помози, о Мати Божия, и нам грешным в скорби нашей, возвесели радостию сердца людей Твоих; управи в мире и тишине жизнь нашу и не даждь во отчаяние впасти. Ты бо Едина еси паче всех святых и паче всех Горних умов Предстательница наша к Богу, яко Всеблагаго Царя Благая Мати. Темже мы, грешнии, на Пречистый Твой образ «Знамения» взирающе, умиленно преклоняем колена и, благоговейно лобызающе, молим Тя, Благосердая Мати: не отрини смиреннаго моления нашего и яви нам знамение милости Твоея: никтоже бо, к Тебе прибегая со упованием, исходит от Тебе посрамлен, но просит благодати и приемлет дар к полезному прошению, прославляя Сына Твоего и Бога, и Тебе с Ним, во веки веков. Аминь. Рекомендуем молитвы

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Разделы портала «Азбука веры» Кондак 1 Взбранной Воеводе Победительная, Царице Небесе и земли, похвальная песнопения приносим Ти, Богородительнице, Ты же, яко имущая державу непобедимую, от всяких зол сохрани нас и град наш, да зовем Ти: Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, Ты же с нами, чудным образом милость Божию знаменающая. Икос 1 Архангели и Ангели и все воинство сил безплотных немолчно славословят и служат Ти, главы своя преклоняя: мы же грешнии недоумеем, откуда начнем восхваляти Тя по достоянию, обаче дерзая на благосердие Твое, приносим Ти похвалы сия: Радуйся, Рождеством Твоим мир горний с дольним возсоединившая; Радуйся, младая Отроковице, по ступенем храма никимже держимая возшедшая. Радуйся, по обетованию родителей Твоих в храме Иерусалимстем воспитанная; Радуйся, Духом Святым введенная во Святая Святых. Радуйся, в храме Господни молитве и Богомыслию наученная; Радуйся, тамо пищу из рук Архангельстих принимавшая. Радуйся, яко житие Твое при храме прообразом жития иноческаго явися; Радуйся, всех скорбящих скорое утешение. Радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, Ты же с нами, чудным образом милость Божию знаменающая. Кондак 2 Видевши, Пресвятая Дево, немощи человеческаго естества, простре руку помощи вдовице некоей, пагубною страстию одержимей, яже вдаде благословенную икону свою «Знамения» в корчемницу вина ради, вся убо расточи имения своя. Не по мнозех же днех, в себе пришедши, собравши пенязи на выкуп, принесе икону в дом свой; наутрие же не нашедши Ю в доме своем, тече паки в корчемницу и обрет икону свою, чудесно перенесенную, паде пред Нею, поя Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разумевающи чудесное пренесение иконы Твоея, Пречистая Дево, невидимыма рукама в корчемнице поставленныя, вдовица отягчена сущи стыдом и жалостию, нача прилежно молитися со слезами: «Владычице, не лиши мя Покрова Твоего и милости!» Сице и мы хвалу Тебе приносим: Радуйся, чудесно тайне воплощения Сына Божия послужившая; Радуйся, первее Его повившая и во яслех безсловесных овец положившая.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Радуйся, отрасли неувядаемыя розго;/радуйся, Плода безсмертнаго стяжание./Радуйся, Делателя делающая человеколюбца;/радуйся, Садителя жизни нашея рождшая./Радуйся, ниво, растящая гобзование щедрот;/радуйся, трапезо, носящая обилие очищений./Радуйся, яко рай пищный процветаеши;/радуйся, яко пристанище душам готовиши./Радуйся, приятное молитвы кадило;/радуйся, всего мира очищение./Радуйся, Божие к смертным благоволение;/радуйся, смертных к Богу дерзновение./Радуйся, Невесто Неневестная. Радуйся, Ростка неувядаемого ветвь;/радуйся, Плода бессмертного удел. Радуйся, возделывающая Земледельца человеколюбивого;/радуйся, Насадителя жизни нашей рождающая. Радуйся, нива, растящая сострадания богатые плоды;/радуйся, трапеза, носящая обилие умилостивления. Радуйся, ибо Ты лугу роскошному расцвести даешь;/радуйся, ибо Ты пристанище для душ готовишь. Радуйся, ходатайства приятный фимиам;/радуйся, всего мира искупление. Радуйся, Божие к смертным благоволение;/радуйся, смертных перед Богом дерзновение. Радуйся, Невеста, брака не познавшая! Кондак 4: Бурю внутрь имея помышлений сумнительных,/целомудренный Иосиф смятеся, к Тебе зря небрачней,/и бракоокрадованную помышляя, Непорочная;/уведев же Твое зачатие от Духа Свята, рече:/Аллилуия. Кондак 4: Бурю имея в себе мыслей сомнительных,/целомудренный Иосиф пришел в смущение,/смотря на Тебя, безбрачную и подозревая,/что нарушила чистоту, Ты, Непорочная;/узнав же о зачатии Твоем от Духа Святого, возгласил:/Аллилуия! И паки кондак: И снова кондак: Взбранной Воеводе победительная,/яко избавльшеся от злых,/благодарственная восписуем Ти, раби Твои, Богородице,/но, яко имущая державу непобедимую,/от всяких нас бед свободи, да зовем Ти:/радуйся, Невесто Неневестная. Обороняющей нас Военачальнице/за избавление от страшных бед/учреждаем Тебе торжества победы благодарственные/мы, рабы Твои, Богородица!/Но Ты, как имеющая власть необоримую,/от всяческих опасностей нас освободи,/да взываем Тебе:/“Радуйся, Невеста, брака не познавшая! Чтем от слова акафиста, на даяния два. Таже стихословим Непорочны и ектения.

http://azbyka.ru/bogosluzhenie/sedmica-p...

Нам бы надо плакать о грехах и смиряться пред всеми и всегда одеваться в простую одежду, а мы ищем веселия, развлечений, гордимся друг пред другом, носим одежду тщеславия и таким образом грехи ко грехам прилагаем. О, окаянство! Никем и ничем не гнушайся, кроме греха, ибо все и всё, кроме греха, дело пречистых рук Божиих, пречистого ума Божия. 23 мая 1866 г. Взбранной Воеводе – Тихвинской иконе Божией Матери, победительная, яко избавльшеся от злых – терзавших меня страстей гордыни, презорства, злобы, зависти, – благодарственная восписую Ти, раб Твой, Богородице. Но яко имущая державу непобедимую, от всяких мя бед свободи. (Я, став на колена и приклонив лицо к полу, читал молитву: Нескверная, неблазная и пр. и вскоре тут же по окончании ее, почувствовал облегчение и свободу от разлившегося внутри зла, которое носил в себе часа полтора и не мог изгнать, теснимый, уничижаемый, мучимый им внутренно; лицо мое стало светло, нежно от благодати Богоматери.) Берегись есть-пить часто, много, избытчно: от этого происходит внутренняя беда, пленение от врагов, сильное обуревание страстей, поглощение, увлечение ими, уничижение, упадок, теснота духа. Враг вооружил сегодня меня – отдо éное на матерь свою [ Пс. 130, 2 ] внутренно, и долго я не мог исторгнуть этой внутренней вражды и презорства (часа два). Наконец по молитве моей неоднократной Господь помиловал меня. Почитай лаской неизменно свою матерь, проси всегда ее благословения, целуй руку ее с благоговением, как виновницы после Бога бытия твоего: честь, ей воздаваемая, к Богу возвращается. Я бываю очень ласков к тем, кто накормит, напоит меня или из одежды что-либо дает мне, или денег дает, или вообще какую-либо вещь. Но сколько же я должен быть ласковее к отцу и матери, которые по воле Божией дали мне бытие, которые после Господа Бога земные боги мои, и в особенности к матери, с которою я был одна плоть, которая с нежною любовью отдоила, воскормила меня. Не отцу ли и матери я после Господа Бога обязан тем, что я наслаждаюсь жизнью, могу познавать Создателя моего, благодарить и славословить Его, что я могу вкушать пищу и питие, что я имею одежду, деньги – всё, нужное к жизни. И как же мне не быть в сто раз ласковее к ним, чем к тем, которые угощают меня, дают мне что-либо маловажное из земных благ? Ибо родители даровали мне жизнь и сохранили мне эту жизнь, которая могла скоро угаснуть от малейшего небрежения их, так как она первоначально бывает очень нежна и бессознательна. Господи! Ты дай мне силу по достоянию почитать моих родителей и не гнушаться их, когда они болезненны или грубы, и невежественны, и низки по званию и состоянию, ибо всё маловажно сравнительно с тем величайшим благом, которое они мне даровали.

http://azbyka.ru/otechnik/Ioann_Kronshta...

Разделы портала «Азбука веры» Акафист Пресвятой Богородице (Великий акафист, читаемый в субботу Акафиста) с переводом В Избранное См. также: Аудио: Кондак 1 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: Перевод 1: Бранноподвизающейся за нас военачальнице дары победные, и, как избавленные от бед, дары благодарственные приносим Тебе, Богородице, мы рабы Твои: но Ты, как имеющая державу непреоборимую, освободи нас от всяких опасностей, да взываем Тебе: Перевод 2: Победную песнь небесной Воительнице и благодарность Той, что нас от бед избавила твои рабы возносят, Богородица! Так пусть спасет нас Твоя мощь необоримая от бедствий всевозможных, чтобы взывали мы: Перевод 3: Мы, избавленные от бед, возносим Тебе, Богородица-военачальница, победные и благодарственные песни; Ты же, как имеющая державу непреоборимую, от всяких напастей освободи нас, да взываем к Тебе: Перевод 4: Обороняющей нас Военачальнице за избавление от страшных бед учреждаем Тебе торжества победы благодарственные мы, рабы Твои, Богородица! Но Ты, как имеющая власть необоримую, от всяческих опасностей нас освободи, да взываем Тебе: Радуйся, Невесто Неневестная. Икос 1 Ангел предстатель с Небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Перевод 1: Ангел Первостоятель послан был с небес, сказать Богородице: Радуйся. И созерцая Тебя, Господи, с безплотным гласом воплощаемаго, был в ужасе, и стоял, возглашая к Ней такия речи: Перевод 2: Первый из ангелов был послан с небес, чтобы Богородице радость возвестить. И когда бесплотный вестник увидел, как Ты, Господь, принимаешь плоть, то замер в изумлении, взывая к Ней: Перевод 3: Начальствующий Ангел послан был с небес сказать Богородице: Радуйся; и при этом бесплотном воззвании созерцая Тебя, Господи, воплощающегося, был в ужасе и стоял, возглашая к Ней так:

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Перевод 2: О Мать, воспеваемая всеми, родившая Слово, что святее любой святыни! Принимая это приношение, избавь нас от всяческих  несчастий и отврати грядущую кару от тех, кто к тебе взывает: Аллилуйя! Перевод 3: О, всехвальная Матерь, родившая всесвятое Слово! Приняв нынешнее приношение, всех избавь от всякой беды и спаси от будущего мучения взывающих пред Тобою: Аллилуйя! Перевод 4: О, всепрославленная Матерь, родившая всех святых святейшее Слово! Приняв нынешнее приношение, избавь от всякого несчастья всех и освободи от будущего наказания вместе взывающих (к Тебе): Аллилуиа! Этот, кондак читается трижды, затем икос 1й и кондак 1й. Икос 1 Ангел предстатель с Небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже радость возсияет; радуйся, Еюже клятва исчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная. Кондак 1 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: Радуйся, Невесто Неневестная. Молитва Пресвятая Владычице моя Богородице, святыми Твоими и всесильными мольбами, отжени от мене, смиреннаго и окаяннаго раба твоего, уныние, забвение, неразумие, нерадение, и вся скверная, лукавая и хульная помышления от окаяннаго моего сердца и от помраченнаго ума моего, и погаси пламень страстей моих, яко нищь есмь и окаянен: и избави мя от многих и лютых воспоминаний и предприятий, и от всех действ злых свободи мя: яко благословенна еси от всех родов, и славится Пречестное имя Твое во веки веков. Аминь.

http://azbyka.ru/molitvoslov/akafist-pre...

Иисусе, исцеляяй всякий недуг и всякую язву, уврачуй раны и гноение души моея. Иисусе, насыщаяй алчущия, насыти мя Телом и Кровию Твоею. Иисусе, воскрешаяй мертвыя, оживи мя, умершаго грехами: Иисусе, победителю ада, извлецы мя из челюстей духа злобы. Иисусе, Боже сердца моего, прииди и соедини мя с Тобою на веки. Кондак 13 О, Пресладкий и Всещедрый Иисусе! Выну сходяй, яко манна с небеси, для питания душ и телес наших, в таинстве Пречистаго Тела и Крови Твоея, сподоби мя неосужденно причаститися Божественных Тайн Твоих, да исцелен, насыщен, освящен и обожен Тобою на веки, благодарив зову: Аллилуиа. (Сей Кондак глаголи трижды. А по сем читается Икос 1 и Кондак 1). Часть II. Акафист Преблагословенней Владычице нашей Богородице и Приснодеве Марии (Благовещению) Кондак 1 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице: но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: Радуйся, Невесто неневестная. Икос 1 Ангель предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся! И со безплотным гла сом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся, и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже радость возсияет: Радуйся, Еюже клятва исчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание: Радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото, неудобовосходимая человеческими помыслы: Радуйся, глубино, неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище: Радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, звездо, являющая солнце: Радуйся, утробо божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь: Радуйся, Еюже поклоняемся Творцу. Радуйся, Невесто неневестная. Кондак 2 Видящи святая Себе в чистоте, глаголет Гавриилу дерзостно: преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго бо зачатия рождество како глаголеши, зовый: Аллилуиа. Икос 2 Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к служащему: из боку чисту, Сыну како есть родитися мощно, рцы ми; к Нейже он рече со страхом, обаче зовый сице:

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=102...

Сущии во аде не могут Господа молити, Ты же, Всемощная Предстательнице, яко Мати, дерзновение к Сыну имаши, молим Тя о сродницех наших и всех преставльшихся, испроси им грехов разрешение. В смертный час слышу глас Господа, пророком вещающ: предостави Ми чад твоих, Аз поддержу и препитаю сирых твоих. И Ты, Мати Божия, буди чадом моим прибежище в день скорби. На поли брани смерть царствует, Ты же, Владычице, верным воином молитвою матере жизнь сохраняеши, убиенных же души в Царство света незаходимаго вселяеши и тако от вечныя смерти избавляеши. Кондак, глас 8 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти, раби Твои, Богородице, но, яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная. Икос Ангел Предстатель с Небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся! И, со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся, и стояше, зовый к Ней таковая: радуйся, Еюже радость возсияет; радуйся, Еюже клятва исчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото, неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино, неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная. Песнь 7 Ирмос: Не послужиша твари Богомудрии паче Создавшаго, но, огненное прещение мужески поправше, радовахуся, поюще: препетый отцев Господь и Бог, благословен еси. Аще вся веси, Бога же не веси, ничтоже веси, ищущим мудрости вития возвещает. О Мати Божия! Неизследимая глубина Божиих откровений Тобою явися, просвети мой ум, воеже Господа Искупителя познати, Бога отец наших. Чего ради оскверняются путие грешника? Отвещает пророк Давид: того ради, яко несть Бога пред ним. Открой очи мои омраченнеи, Чистая, да познаю вездесущие Творца всяческих, Бога отец наших. Вижду покаяние Давидово: во вретище облекается, душу постом смиряет, питие плачем покаяния растворяет, полунощи встает на молитву, моя же молитва Богом отвергается, понеже не являю трудов, ни подвигов, имже мя, Благодатная, научи.

http://azbyka.ru/molitvoslov/kanon-presv...

Эти чтения носят название по той книге, из которой заимствованы. Кроме того каждому данному празднику и прославляемому святому поются особые песнопения, которые носят нижеследующие названия: Тропарь τροπαριον (от греч. τροπος — нрав, образец или τροπαια — трофей, знак победы, или τρεπω — обращаю) песнь в кратких, но выразительных чертах изображающая событие праздника или жизнь святого, напр., «Рождество Твое, Христе Боже наш…» или «Правило веры и образ кротости…» Кондак (от греческого слова κονδακιον — нрав, или от κονδαξ — как его уменьшительное — «копье», но вероятнее производить его от κονδος — палочка, на которую наматывался свиток пергамента, или от «κονδακια» — свертки пергамента, исписанные с двух сторон) — краткое песнопение, которое, подобно тропарю изображает сущность празднуемого события или черты характера прославляемого святого. Разница между тропарем и кондаком, главным образом в месте, которое они занимают в богослужении. Тропари поются в конце вечерни, в начале и в конце утрени, а кондак всегда в середине утрени, сразу после 6–ой песни канона. Кроме того, тропарь изображает событие праздника по преимуществу с его внешней стороны, а кондак отмечает его внутреннюю сущность и значение. Наиболее известные кондаки «Дева днесь Пресущественнаго раждает…», «Взбранной Воеводе победительная…» Величание — песнь, содержащая прославление праздника или святого, которая поется за всенощным бдением или праздничной утреней перед иконой праздника или святого сначала священнослужителями среди храма, а потом несколько раз повторяется певцами на клиросах. Стихира (от греч. «στιχηρα» — многостишие) песнопение, состоящее из многих стихов, написанных одним размером стихосложения (по–гречески, ибо в славянском переводе стихотворный размер, конечно, утратился), имеющих перед собой большей частью стихи из Священного Писания, главным образом, из псалмов. В каждой из стихир содержится одна и та же главная мысль, которая разнообразно и весьма поэтично и художественно в живых образах и сравнениях раскрывается во всех стихирах.

http://pravbiblioteka.ru/reader/?bid=899...

   001    002    003   004     005    006    007    008    009    010