духовн. Акад. 187 4. Кассиановская первая редакция и её списки Независимо от Арсениевской и Феодосиевской редакций являются Кассиановские: первая, называемая иначе Акакиевскою 188 , и вторая. Первая Кассиановская редакция, как можно видеть из записи на отдельных ее списках, составлена в Киево–Печерском монастыре, в 1460 г.: инока печерьскаго» – «на им сщнноинокоу киръ бывшаго 189 . В составлении этой редакции принимал какое–то участие Печерский монах Иоанн, с именем которого нам известно «Сказание глав Патерика Печерскаго» 190 . В чистом своем виде Кассиановская I ред. сохранилась в сравнительно небольшом количестве списков. 1) Рукоп. Новгор. Соф. б. 1364, XVI в. 191 главъ Патерика Печерскаго. списано мнихомъ печерскымъ. Л. 1. Патерикъ иже Бз слово цркви... (1). Л. 4. Слово. .в. еже когда снована бы печерьска. Нач. Въ блговрнаго Свтослава... Л. 7 об. Слов .г. мастеръ церквныхъ црграда. Нач. црграда. д. моужи богаты велми... Л. 12. Слово. д. писцевъ црковныхъ. Нач. того же бгохранимаго гра... Л. 15. Слов е. и Сергыи чюд изрдно... Нач. Бысть два моужа нка... Кон.: «ею же бысть злато и сребр:» Л. 17. Слов з. сказание стьи трапез. то велики цркви... Нач. в л з. ф. ч. въ первое лто игоуменьства Кон. – Л. 19 об. (Сл. 7). Нестера мниха бители мнастыр печерьскаг, сказание что ра прозва печерьскыи монастырь. Нач. Бглюбивомоу рослав любщю Берестово... Л. 25. (Сл. 8). Мца въ .г. днь житие преподбнаго ца нашего игоумена печерьскаго. съписано Нестеромъ мних. тогоже печерьскаго монастыр. Л. 106. (Сл. 9). Мца авгоуста. въ днь мощемъ стго и преподобнаго. ца нашего. печерьскаго. Нач. В лт индикта .д. иже б. въ лт. по прпбнаго ца нашего. игоуменъ и черноризци. съвтъ сътвориша... Л. 111. (Сл. 10). раки прпбнаго ца наше е перска. Нач.: По времени нколиц. восхот Гергии. снъ Симоновъ.. ковати ракоу... Л. 115 об. (Сл. 11). Похвала препбному цю нашему Нач.: Похвалемоу праведникоу возвеселтс Л. 127 об. (Сл. 12). смиреннаго. еппа Симона волдимеръскаго. и соужальскаго. к чернризцю печерскомоу. Нач.: Брате се в безмолвии... Л. 134. (Сл. 13). Что ради имти и любовь къ стомоу и цмъ печерскимъ. Нач.: И се ти брате скажю... Кон.: «млтвъ ради ць... нн. и прно. и в вки вкомъ. аминь»: Л. 138. блженнмъ постниц. (Сл. 14). Нач.: Нкии члвкь ис Л. 140 об. (Сл. 15). смиреннмъ. и многотернеливмъ Никон черноризци. Нач.: же мнихъ... Кон.: «и мчнческими оувзени внци»: Л. 144. (Сл. 16). стемъ сщнномучениц Коукш и о постниц. Нач.: Волею преминоухъ его (чит. сего) блаженного... Кон.: «не имеши вры». Л. 144 об. (Сл. 17). стмъ затворниц... Нач.: Бы оубо и се...

http://azbyka.ru/otechnik/Dmitrij_Abramo...

Иже в святых отца нашего Иоанна, архиепископа Константинаграда, Златоустаго. л. 1. О Непостижимем, беседа первая. Нач. Что се, пастырь не предстоит и овца с мнозем благочинием стоят. л. 5 об. О Непостижимем, беседа втораа. Нач. Пред мноземи деньми к неподобным глаголах, таже к Иудеом. л. 14 об. О Непостижимем, яко не бе Божие схоженье к Серафимом, беседа третиа. Нач. Трудолюбнии от земедельник внегда аще видят древо бесплодно и непитомо. л. 23. О Непостижимем, беседа четверьтая. Нач. Довлеше убо преже показавшю Бога непостижима суща человеком. л. 31 об. О Непостижимем, беседа пятая. Нач. Внегда аще хощет кто длжайшая беседы ятися и многых требующа словес. л. 41 об. О Непостижимем к неподобным, беседа шестая. Нач. Един вам побеседовах день и от дне оного сице вас взлюбих. л. 48. На Иудея, Слово первое. Нач. Хотех вам отдати днесь останкы притчи, о нейже прежде беседовахом. л. 62. К Иудеом о трубах пасхы их, еже речено бысть в Антиохии в велицей церкви, слово второе. Нач. Пакы страстнии и всех человек окаанейшии хотят поститися Жидове. л. 72. На Иудея, слово третие. Нач. Откуду нам множайший сбор бысть днесь, к истязанию обещаниа усретосте. л. 92. На Иудея, слово четвертое. Нач. Зверие, Дóндеже убо в чащах горскых пасутся, и яже к человеком брань не навыкше. л. 104. На Иудея, слово пятое. Нач. Убо приасте ли сытость иже на Иудеа брани, или хощете и днесь да тояже притча имемся пакы. л. 116. На Иудея, слово шестое. Нач. Мимо иде пост иудейскый, паче же пианство жидовское. л. 133. И бысть в лето, в неже умре Озиа царь, видех Господа седяща на престоле высоце и превзяте и Серафим стояху окрест Его, слово первое. Нач. Радуюся, стекающася вас зрю на послушание божественных словес. л. 138. Похваление пришедшим в церковь , и о благочинии иже в славословлених, и о еже видех Господа на престоле высоце и превзнесене, слово второе. Нач. Много зрю тщание показующа вас в дело привести яже преже нами реченая. л. 148. О речении пр. Исаиа глаголющим: и бысть в лето, в неже умре Озиа царь, и проч. и похвала града Антиохиа, и на възбраняющаа брак божественное указание, слово третие. Нач. Светло нам днесь позорище бысть и просвещено събрание, чтоже убо есть виновное?

http://azbyka.ru/otechnik/bibliog/opisan...

л. 20 об. Поучение. «Слово Ангела пишуща входящия в церков на молитву». Нач.: «Поп Амоний литургисая в церкви виде Ангела стояща одесную олтаря…» л. 21-24. «Поучение о спасении душевнем. Слово святаго Анастасия». Нач.: «Иже в вере суть христианстей, всякому человеку дается от Бога на сохранение…» л. 24. «Слово святаго Симеона Новаго Богослова». Нач.: «Аще отрещися хощеши и евангельскому житию научитися…» л. 24 об.-25. Поучение. «Святаго Афанасия Александрийскаго». Нач.: «Всякк человек приеми разсуждения от Бога…» л. 25 об.-27 об. «Поучение 6 святаго Дорофея». Нач.: «Ничтоже сице прогневает Бога, и ничто же тако обнажает человека…» л. 27 об.-28. «Слово святаго Иоанна Златоустаго». Нач.: «Чисти будем гнева ибо не живет Дух Святий идеже есть гнев...» л. 28 об. Поучение. «От книги святаго Григория Синаита, глава 13». Нач.: «Се же навик глаголю, яко кроме добродетелей сих инок». л. 29-34 об. Поучение. «Повесть дивна отца Пиора, глава 37». Нач.: «Поведа нам авва Пиор глаголя: яко юну ми сущу, идее старец мой ко отцу Лонгину, поим и мене с собою». л. 35-39. Повести из Патерика. Нач.: «Прииде брат ко старцу и рече ему…» л. 39-43. «Предисловие, святаго Григория Синаита о тричастии души». Нач.: «Душа разделяется на словесное и яростное и на словесное похотное…» л. 43 об.-49 об. «Поучение иже во святых отца нашего Афанасия великаго патриарха Александрийскаго». Нач.: «Возлюбленнии попецемся о спасении нашем яко время сокращено есть прочее…» л. 49 об.-52. Поучение Петра Дамаскина. Нач.: «Рече святый Петр Дамаскин, аще хощеши спастися, бегай от человек и спасешися». л. 52 –55 об. «Слово святаго Иоанна Златоуста». Нач.: «Лепо есть монаху имети в животе своем, паче всего да небрежет имения…» л. 55 об.-59 об. Поучения из Старчества. «Поучения и повести от святых отец». Нач.: «Востав от сна своего, в первое слово прослави Бога усты своими…» л. 60-60 об. Молитвы к Богородице на славянском и греческом языках. Нач.: «Ангел вопияше Благодатней Чистая Дево, радуйся». л. 61.-62. Перечень болгарских святых. «Святии от болгарскаго народа».

http://bogoslov.ru/article/6192471

7. (2016.) Ефрема Сирина Поучения, устав. в два столбца, XIII века, в лист, 246 листов, с заглавною заставкою. Всех слов св. Ефрема 106, хотя ошибкою писца показано 105. Порядок их тот же, какой в первопечат. москов. издании 1647 г., но перевод древний. л. 1. об. Без надписи. Нач. Сий отец наш Ефрем преподобный бе от всток, Сурин родом. л. 2. О. Васильи и о Ефреме. Нач. Братия, повесть хощю створити о Васильи и облаженем Ефреме Сирине . Сказание, св. Амфилохия, разделенное на две половины; начало помещено здесь, конец после заглавия. л. 4. Заглавие: Книги глаголемые Ефрем, сказаетьжеся грьчьским языком Паренесис, еже есть послушание, и утешение, и умиление. За сим следует: Бе стер на встоце муж, именем Ефрем, – вторая половина сказания св. Амфилохия. л. 6. Слово 1. Учение наказания полезна различно. Нач. Аз Ефрем грешный и неразумный и слабый и присноунылый. л. 8 об. Слово 2. Наказанье. Нач. Слава тебе Господи, слава Тебе, и пакы реку слава Тебе, хвалимый и превзносимый в векы. л. 9. Слово 3. Понуженье к благочестью. Нач. Взлюблене, крестьян ли еси Божьею благодатьею. л. 10 об. Слово 4. Наказанье к новоначальником черньцем. Нач. Взлюблене, аще отвергся житья сего. д. 11. Слово 5. Наказанье. Нач. Взлюблене, се предлагаю ти другое предложенье о Господе. л. 12. Слово вне счвта, в печатном паки 5-е. Наказанье. Нач. Взлюблене, аще створиши начало добра, подвизайся. л. 12 об. Слово 6. Наказанье. Нач. И о ручнемь деле не пренемогай, множицею бо вложитьтися помысл. л. 13. Слово 7. Без надписи. Нач. О бывающем же сблазне вем рекшего: не осудите и не осудими будете. л. 13. Слово 8. Наказанье. Нач. И о времене не пренемагай в твое похотенье вложить враг образ без времене. л. 14. Слово 9. Наказанье. Нач. Взлюблене, (не) уклоняйся от лица находящим помыслом. л. 15. Слово 10. Без надписи. Нач. Брате, подвизайся, яко добрый воин Ис. Христов. л. 15 об. Слово 11. Наказанье. Нач. Брате, аще отвергся суетьнаго житья и внидеши в общее житье. л. 16 об. Слово 12. Наказанье. Нач. Брате, не поручиллися еси души, препояши чресла своя яко муж.

http://azbyka.ru/otechnik/bibliog/opisan...

л. 293. Страдание святыя мученицы Иулиании девицы, 21 декабря. Нач. Никомидия преславный в Вифинии град идольскому служению прилежаше зело. л. 301 об. Житие преподобной Ксении, 24 января. Нач. Жития и похвалы святых подобятся светлостию звездам. л. 313. Страдание святых мученик дву тму, в Никомидии сожженных. Нач. Максимиану второе лето на цярстве имевшу и лютому на христианы гонению готовящуся. л. 330. Память святых младенец четыринадесяти тысящ, иже в Вифлееме, от Ирода избиенных. Нач. Видев Ирод, яко поруган бысть от волфов, разгневася зело. л. 341. Сказание о Рождестве Господа Бога и Спаса нашего Иисуса Христа. Нач. Иисус Христово рождество сице бе. л. 352. Житие Павла Фивейского, 15 января. Нач. Антонию преподобному в египетстей пустыне с ученики своими жительствующу, прииде иногда помысл, яко несть такова совершенна инока, якоже он. л. 361. Страдание священномученика Харалампия, епископа Магнисии града, 10 февраля. Нач. Царствующу Господу нашему Иисусу Христу, скончевашеся творимая бесом служба. л. 372. Житие преподобного Венедикта, 12 марта. Нач. Благословенный именем и благодатию Божиею Венедикт святый издетска умом стар бяше. л. 191 об. Житие преподобного отца нашего Авива монаха чудотворца, 18 марта. Нач. Авив преподобный родом бе от Халкидона. л. 397 об. Житие священномученика Никона и 199 учеников его, 23 марта. Нач.В граде Неполисе глаголемом, иже в компанийсте стране, бе муж именем Никон. л. 408. Синаксарь на собор архангела Гавриила, 26 марта. Нач. Во утрии день по благовещении Пречистыя Девы Богородицы, собор святого архангела Гавриила праздновати церковь издавна... прияла есть. л. 415. Житме преиодобного Герасима, 4 марта. Нач. Слава постником, Герасим преподобный, родом бе от ликииския страны. л. 421 об. Страдание мученицы Еликониды, 28 мая. Нач. Еликонида Христова мученица бе в царство Гордианово. л. 426 об. Память мученицы Феодосии, 29 мая. Нач. О святой Феодосии тирской Евсевии Кесарии палестинския епископ, очевист свидетель написа сице. л. 429. Страдание мученика Вакха, Каллимаха, Дионисия и Варвара (нач. нет), 6 мая.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Evseev/op...

43) Л. 364. Иже в святых отца нашего Селивестра, папы Римскаго, от словес его еже по вопросу и ответу. Нач. Вопрос 65. Кая вещь есть разлучающая твердь межю водою и водою небесною и морскою. 44) Л. 380 об. От жития преподобнаго Харитона. Нач. Подобает убо священных писаний проходити книгы. 45) Л. 382. Святейшаго патриарха Константина града кур Филофея предание к своему ученику. Нач. Срамно убо яко в истинну, о любезне, еже законодавцу немощь предлагати. 46) Л. 385. Златоуст. Нач. Яко убо пищи и трапезе не сну, ниже постели, но молитвам и божественному чтению приемати подобает. 47) Л. 388. От апостольскых заповедей. Нач. Лепо есть епископу ведати, кыих подобает приемати плодоносия и кыих не подобает. 48) Л. 393. От апостольских заповедий. Нач. Не бо но по истине блажен есть могый помогати себе. 49) Л. 393 об. От апостольских заповедь. Нач. Да творят же ся третины. Далее идут: выписки Иезекииля пророка, Хроусостома, Дионисия Ареопагита . 50) Л. 394 об. От апостольскых устав. Нач. Странскых всех книг уклоняйся. 51) Л.395. Великий Василие. Нач. Не подобает в прилучающеся себе учения влагати. 52) Л. 396. Месяца февраля 28. Святаго священномученика Протерия, архиепископа Александрскаго. Стих. Протерие, тростием прободен быв скорописец трость сый на прелесть, в 28 заклан бысть, Протерие, тростием. Нач. сей блаженный презвитер бяше Александрьскыя церкве. 53) Л. 397 об. Статья без заглавия – о молитве и смирении. Нач. Имаши путь покаянию удобее зело, имже можеши гоизнути согрешений, кыи же то и есть, не частое ли и неотступное молитвенное прилежание. 54) Л. 402 об. Статья без заглавия. Нач. Не подобно есть по кривем прю деяти и неправо глаголати и учитися астрологии и веровати в метания (здесь любопытны выражения: «короваемолец», «роженицмолец», «тяжесочець»). 55) Л. 403 об. Книг Иосифа Евреина четвертаго слова его [о] поставлении нечестиваго святителя. Нач. Потом и поставление архиерейско Июдеи сами творяху. 56) Л. 405. Хотяще же возлещи глаголи псалом сей. Нач. Да воскреснет Бог.

http://azbyka.ru/otechnik/Nil_Sorskij/ni...

л. 2. Слово от Патерика: въспрос трех мних духовного отца о детелех, яже без милостыня и без любве. Нач. Приидоша некогда трие мниси к етеру старцю в скит и в спроси его един глаголя: отче, навыкох ветхии и новый закон изуст. л.2 об. Поучение святого Василия о благоверьи и с нею добрые совокупити дела. Научися верный человече, благочестию делатель, и научися жити по евангельскому словеси очима управление. л. 3 об. Слово сятого Павлина епископа, иже издая все имение свое в милостыню и последи сам ся дасть вдовици, на предание поганым. Нач. Поразумеем и отведаем, како первий со известием заповеди господня соблюдах. л. 6. Слово Иоанна Златоустог о. Нач. Несть бо мощно храбру явитися, аще ратника не убиет. л. 6 об. Слово еже не осуждати никого же о всяком деле. Нач. Беста два мниха во общем манастыри великом житием. л. 7. От житиа святого Василия общежителя. Нач. Бысть в пустыни близ Иерусалима черноризец именем Феодосий. л. 9. Слово святого отца нашего Евагрия о величании. Нач. Молниа процветение глас проповеда есть грома. л. 10. Того же Евагриа о смиренных и возносящихся человецех. Нач. почто преображаешися человече кал сы и ной, что надымаешися выше облак взимаешися. л. 11 об. Слово святого Стефана создавшего монастырь. Нач. И т бяше от востока богат и благороден и вся оставле и быть мних. л. 12 об. Поучение о труде, царствии небеснем. Нач. не ленитеся о своем старании, братие. л. 13. Слово о небеснем царствии и о вечней муце. Нач. аще в велик град внидеши, иже есть в сем мире, человекы съгражен. л. 15. Слово о черноризце Мартътирие, како Бога носил. Нач.В земли саворьстей бысть некий мниз черноризец. л. 16. Сказание главам святого отца нашего аввы Дорофея . Нач. Послание к брату аввы Дорофея. л. 16 об. Послание ко брату просившему послатися ему, обретение словеса преподобного отца нашего аввы Дорофея . Слово 1. Нач. Хвалю усердие, блажу еже о блазем тщании. л. 31 об. Преподобного отца нашего авва Дорофеа учениа различна к своим ему учеником отшедшу ему от обители отца Сирида. Нач. И свои с Богом составившю манастыть, по скончании отца Иоанна.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Evseev/op...

л. 71 об. (Из Маргарита). Нач. Послушайте паки иже с ними любящиеся, како имате убежати гнева. л. 88. Повесть от Великого Зерцала глава 200. Слово о видении некого человека. (Видение Иоанного). Нач. Бе некоторыи человек в мире именем Иоанн. Лл. 91 и 92 нужно переставить один на место другого. л. 97 об. Ноябрь 21 день. Слово о судах Божиих неиспытаемых, молишуся о них некому мниху, дабы видел судьбы Божия. Нач. Бяше некий отходник чернец исполнен всякия добродетели. л. 102. Выписано из книги Государевы месячной Четии февральской Минеи, что на казенном дворе Златоустого. Нач. Не точию в вере усопшим пользу за них бывающая милостыни. л. 109. Слово святого Антиоха о гневе, октяб. 25. Нач. Вельми добро есть человеку нудитиси. л. 112. Сентябрь 27 день слово святого Евагрия, еже не судити ближнему. Нач. Видеши ли, кии грех есть тяжелее сего, еже судити ближнему. л. 114. Сентябрь 9 день. Слово еже не осуждати, по милости согрешающия. Нач. Никтоже воистинну тако ненавидеть греха, якоже святии. л. 116. Из книги Никона Черныя Горы от слова о святыя церкви. Нач. Соборныя бо церкви не стены суть, но правыя учения. л. 117. Святых верховных апостол Петра и Павла прав. 9, гл. 3, прав. 10, прав. 11. л. 117 об. Из книги Никона Черныя Горы гл. 24. Нач. Во время оно взыде ие на гору. л. 118. Толкование Ионанна Златоустого. Нач. Послушайте добрии послушницы что рече евангелист: солнце померкнет. л. 118 об. Святого Филимона о братолюбии. Нач. Аще бы кто и мучении просиять или труды имать или пост. л. 119. Иоанна Златистого слова о умилении души. Нач. О горе тебе, душе моя окаянная. л. 125 об. Из книги Старчества лист 95, глава 6, повесть троесложенная о умилении души. Нач. Днесь, человече, красуешимя лепотою. Без конца. л. 135. Месяца ноября 15 день поучение Иоанна Златоуста о терпящих беды и напасти со благодарением. Ведомо буди, иже милостыню творить кто от праведного имения и богоугодно живет… сеи велии во царствии небесном. л. 136 об. Книга Измарагд. Слово 72. Слово святого Иоанна Златоуста . Почто Бог оставил напасти и скорби и болезни святым приимати. Нач. Всем на известно до есть, братие, многи бо попустил Бог примати страсти.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Evseev/op...

л. 195. Мес. того же в 11 день, мучение великаго и славнаго св. мученика Мины, мучившюся в Кутьаи. Нач. В второе лето царство Диоклитияня. Чудес 6. л. 205. В тже день, мучение св. Виктора и Стефанины. Нач. В дни, в няже беаху гоними христиани от тогдашняаго царя румьска, погана суща. л. 208. Мес. тогоже 12, Леонтиа еп. Новаго града Кипрьскаго острова о останце житиа иже в святых отца нашего архиеп. александрьскаго Иоанна Милостиваго. Нач. Разум же един есть нам и еже прежде нас бывшем трудолюбцем. Разделено на 56 параграфов. л. 239. Мес. тогоже в 13, Феодора тримиускаго (чит: тримифунтскаго) о житии и заточении и о скорбех Иоанна, архиеа. Констянтинаграда, Златаустаго. Нач. Взлюбленнии, нелжьн есть Бог Пророком глаголя. л. 243. Мес. тогоже в 14, муч. св. апостола Филиппа. Нач. Апостоли же учаще во вселеней и внидоша в дом Стаахия богатааго. л. 245 об. Мес. тогоже 15, мучение св. мученикь и исповедникь Гуриа, Самона и Авива, мучившимся в Едесе. Нач. В лето шестьсотное и 15-е царствующю Александру Македоном. л. 250. В тже день, мучение св. Авива исповедника. Нач. Лет двадесятетн в шесть сот царствующу Александру. л. 253. Чюдо створившееся от техже исповедник Гуриа, Самона и Авива, о девице. Нач. Ныня время доброгодно с св. пророком Давидом поюще рещи. л. 259. Мес. тогоже в 16 день, мучение и конець блаж. апостола Матфея. Нач. Бывши утрине изыде Матфеа с епископом Платоном ис церкве. л. 263. В тже день, муч. св. мученика Варлаама. Нач. Многыим христианом всхыщающимся и мьсти предающимся от безбог еллин и мучитель. л. 265. Мес. тогоже в 17, св. Григориа чюдотворца, списано св. Григорием Нусскимь. Нач. Разум есть един нашему словеси. л. 282. Мес. тогоже в 18 день, муч. св. Платона. Нач. Не диву Галафом (след. Гафом) есть еже хощю глаголати. л. 289. Мес. тогоже в 19, мучение св. Романа. Нач. Пророчьская убо труба вселеныя провзглашающи. л. 290 об. Мес. тогоже в 20, мучение св. и преславных мученик Еустафия, Феспесия и Анатолиа, списано Иларионом прозвутером, игуменомь Студийскаго манастыря. Нач. Бог преславный, великий, чюдный и Отец Господа нашего Ис. Христа.

http://azbyka.ru/otechnik/bibliog/opisan...

л. 27. О жене пришедшой исповедатися. Нач. Приснопомнимый Еуфимие добродетелный инок, иже в обители препод. отца нашего Арсения Новаго. л. 28. О презвитере отлученом от своего епископа. Нач. Презвитер некый от своего епископа отлучен бысть, еже не творити ему божествну литургию. л. 28 об. О ином презвитери отлученом подобно сему. Нач. Поведа нам некый от отец, глаголя: епископ некой отлучи презвитера от св. церкве. л. 29. О презвитери крестившим умершее отрочя. Нач. Поведа нам и се тжде отец, яко бысть, рече, некый презвитер в Лаодикии. л. 29. О ином презвитери иже в блуд впадшом. Нач. Поведа нам и се другый отец, яко презвитер некый в Костянтинеграде от действа диаволе впаде в блуд. л. 30. О мужи спирающимся с бесы три часы прежде смерти его. Нач. Поведа нам некый от отец, глаголя, яко презвитер некый прииде в монастырь и молеше игумена. л. 31. О двою брату ненавидящих друг друга в себе. Нач. И се поведашя нам: беста, рече, два брата по плти в богохранимемь Костянтинеграде. л. 33. О жене обретенней в острове с сыном ея. Нач. Блаженный в святыих поистине отец Марко сставивый монастырь близ св. мученика Агафоника в томже Костантинеграде. л. 34 об. О мнихох плененыих в Афракию. Нач. В странах, глаголемых Калавриа, есть в пустыни монастырь, в немже живеху мниси благоговейни и добродетелнии. л. 36 об. О исповедавшем своа сгрешениа к св. старцу. Нач. Мних некый благоговеин, именем Софроние, пришед от горы Олимба, поведа ми вещь подобну. л. 37. О исповедавшиимся к образу Господа нашего Ис. Христа. Нач. Муж некый от славныих имеше велику веру к великому иерарху Христову Иоанну Златоусту . л. 37 об. О убогыим иже вь храме святыя Богородица, в Халкопратии. Нач. Презвитер некый поведа нам, глаголя, яко в храме пречистыя Богородици в Халкопратии, в един от дней, пятку сущу. л. 38 об. О дивное чюдо брате и повестии. Нач. Поведа нам некый от отец, глаголя: старец, рече некый наставник съи некоему опщему житию, всецеми добродетелми украшен сый. л. 39. Без надписи. Нач. Поведа нам авва Иоан, яко единою шедши нам, аз же и отец Софроние, в дом Стефана философа.

http://azbyka.ru/otechnik/bibliog/opisan...

   001   002     003    004    005    006    007    008    009    010