Скачать epub pdf Служба явлению чудотворной иконы Вороненския Пресвятыя Владычицы нашея Богородицы и Приснодевы Марии, честнаго и славнаго Ея Одигитрия, иже на Конечновском лесу Служба приведена по рукописной книге, датированной 1759 годом и хранящейся в Череповецком музее-заповеднике. Месяца июния в 15 день. Стихиры, глас 2. Самогласен. З латая кадильнице, ручко и жезле и светильниче светозарный, свитче Божественный, в немже перстом Божиим написася слово, спаси нас, Тебе величающих. Д аруй душам помощь, Богородице, на Тя надеющимся, верным прибежище, избави от бед рабы Твоя, Дево, на Тя бо по Бозе упование возлагаем. В ладычице, Мати Избавителя, прими моление рабов Твоих, аще и недостойне молящихся Тебе, да молишися за ны к Рождшемуся из Тебе. Владычице миру, буди нам избавительница. Слава и ныне, глас 5 С транно чудо явления образа Твоего, Владычице, и несказанно удивляет премирная и ужасает земная, вкупе же и просвещает светоносною благодатию рождшагося от Тебе Христа Бога нашего и Твоею. егоже моли, Чистая, в Божественнем рождестве Твоем подати нам просвещение и велию милость. На стиховны стихиры, глас 2. подобен Доме Евграфов О Всеннепорочна Дево, кое Тебе принесем благодарение, яко светозарным пречистыя Твоея из Тебе рождшагося Младенца иконы явлением утвердила еси сердца верных. С лыши дщи и виждь, и приклони ухо твое. О Пресвятая Госпоже Владычице, не забуди нас Твоя рабы, верою покланяющиеся чудотворней Твоей иконе, и благочестно воспевающия Тя. Избави ны Госпоже, от всех бед и напастей. П омяну имя твое во всяком роде и роде. О Всепетая Мати, умилосердися на моление наше, Сына бо Твоего и Твое есмы достояние. Вся спаси и помилуй, да вси Тя непрестанно величаем. Слава и ныне, глас тойже. Т ихое прстаннище, обитель Твоя, Богоневесто, явися, всех с верою притекающих, имущи в себе пречестную Твою икону, всем неоскудно благодать подающую, дом, в немже вселися Вышний, спасение мира, Божие освящение подающую верным. На велицей вечерни, на Господи воззвах, стихиры, глас 2

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Скачать epub pdf ЧАСТЬ 1. ДВУНАДЕСЯТЫЕ БОГОРОДИЧНЫЕ ПРАЗДНИКИ РОЖДЕСТВО ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЫ (8/21 сентября) Тропарь (глас 4) Рождество Твое, Богородице Дево, радость возвести всей вселенней: из Тебе бо возсия Солнце Правды – Христос Бог наш, и, разрушив клятву, даде благословение, и, упразднив смерть, дарова нам живот вечный. Кондак (глас 4) Иоаким и Анна поношение бесчадства, и Адам и Ева от тли смертныя свободистася, Пречистая, во святем рождестве Твоем. То празднуют и людие Твои, вины прегрешений избавльшеся, внегда звати Ти: неплоды раждает Богородицу и Питательницу жизни нашея. Величание Величаем Тя, Пресвятая Дево, и чтим святых Твоих родителей и всеславное славим Рождество Твое. ПРОИСХОЖДЕНИЕ ПРАЗДНИКА, ЕГО СМЫСЛ И ЗНАЧЕНИЕ Праздник в воспоминание Рождества Пресвятой Богородицы установлен Церковью в глубокой древности. Указание о нем есть уже в IV веке. По свидетельству древнего предания, святая равноапостольная царица Елена в начале IV века построила в Палестине храм в честь и память Рождения Божией Матери. Об этом событии повествуют святители Иоанн Златоуст и Епифаний Кипрский , а также блаженные Августин и Иероним. В честь праздника святыми песнотворцами (в V в. – Антонием, архиепископом Константинопольским, в VI в. – Стефаном Святоградским; в VII в. – святым Андреем Критским ; в VIII в. – святыми Иоанном Дамаскиным и Германом, Патриархом Константинопольским; в IX в. – Иосифом Студитом) составлены многие песнопения, которые и ныне поются за богослужением в праздник Рождества Пресвятой Богородицы. Так, с древних времен «язык всяк православных похваляет и блажит и славит Пречистое Рождество Девы Марии Богоневесты». Для Своего воплощения «во исполнение Божественнаго смотрения (домостроительства)» 5 Сын Божий избирает Чистую и Пренепорочную Деву, происшедшую по отцу Своему Иоакиму из царского рода Давидова 6 , а по матери Анне – из первосвященнического рода Ааронова 7 . «Пронареченная от родов древних» 8 и «от всех родов предызбранная в жилище всех Царя и Зиждителя Христа Бога» 9 , Пресвятая Дева Мария была дочерью целомудренных и праведных родителей, плодом горячей веры и молитвы, испрошенной у Бога престарелыми и бездетными Иоакимом и Анной 10 .

http://azbyka.ru/otechnik/Germogen_Shima...

Стихира на Господи воззвах, гл. 4. Освящается небо и земля, церковь же светится, и людие вси веселятся се бо Мати Божия, со ангельскими воинствы, со Предтечею и Богословом, с Пророки же и Апостолы, невидимо вшедши, за христианы молится Христу, помиловати град и люди, славящия тоя покрова праздник. Слава, и ныне, гл. 8. Срадуются с нами умная вся чиноначалия, духовно совокупльше чувственный лик, видяще Царицу и Владычицу всех, многоименне верными славиму: радуются же и дуси праведных, сущии зрителие видения, на воздусе молебно простираюшу всечестнеи Свои руце, просящу умирения миру, и царем державы и утверждения, и спасения душ наших. Стихира на литии, гл. 3. Наста днесь пресветлый праздник, пречистая Дево, честнаго Твоего покрова, паче солнца освещаеши люди, верою от чиста сердца Тебо истинную Матерь Божию исповедающия, и Сыну Твоему вопиющия: Христе Боже, молитвами Приснодевы, чисто и без нетления рождшия Тя, не предаждь врагом ратующим Твое достояние, но яко милостив спаси в мире души наша. Стихира на стиховне, гл. 2. Яко венцем пресветлым, всечистая Богородице, покровом Твоим честным церковь Божия приодеяся: и светится радуюшися днесь, и тайно ликовствует Владычице, вопиющи Тебе: радуйся одеяние честное, и венче Божия славы; радуйся едина славы совершение, и вечное веселие; радуйся, к Тебе притекающим пристанище и избавление, и спасение наше. Тропарь, гл. 4. Днесь благовернии людие светло празднуем, осеняеми Твоим, Богомати, пришествием, и к Твоему взирающее пречистому образу, умильно глаголем: покрой нас честным Твоим покровом, и избави нас от всякаго зла, молящи Сына Твоего Христа Бога нашего спасти души наша. Величание. Величаем Тя, Пресвятая Дево, и чтем покров Твой честный: Тя бо виде святый Андрей на воздусе, за ны Христу молящуюся. Ирмосы, гл. 4, песнь 1. Отверзу уста моя, и наполнятся Духа... Кондак, гл. 3. Дева днесь предстоит в церкви, и с лики Святых невидимо за ны молится Богу: Ангелы со архиереи покланяются, Апостоли же со Пророки ликовствуют: нас бо ради молит Богородица превечнаго Бога.

http://azbyka.ru/otechnik/Ivan_Aivazov/d...

Христианские рассуждения и размышления, предложенные и в особых статьях, и в словах, беседах и речах. Том III Источник Часть V. Пречистая дева – единственная помощь и надежда к ней притекающих 1 Не имамы иныя помощи, не имамы иныя надежды, разве, Тебе, пречистая Дево! Ты нам помози, на Тебе надеемся, и Тобою хвалимся: Твои бо есмы раби, да не посты-димся! (Церк. песнь). До глубины души проникает эта трогательная песнь Церкви. Особенно трогательно слышать ее из ваших уст, возлюбленные о Христе чада и сестры, когда вы, по собственному вашему желанию, весьма нередко – и преимущественно во дни празднования Богоматери, за причастным стихом поете эту песнь с таким чувством умиления, какбы одним сердцем и одними устами. Чувствуется, что вы не могли бы так петь, если бы не от избытка сердца глаголали ваши уста! – Но не одни поющие представляются тогда нашему душевному, к престолу Благодати устремленному взору: нам представляется глубоко проникнутый теми же благочестивыми чувствованиями целый сонм отроковиц и юных дев, а с ними дев и жен более или менее преклонных лет, которых сердечные ощущения какбы сливаются при этом в один молитвенный вопль: „Ты единственная наша помощь, Ты единственная наша надежда, пречистая Дево! помоги нам! На Тебя только мы надеемся, и Тобою хвалимся! мы Твои рабы, да не постыдимся!» Прекрасно, возлюбленные! Чего лучше, как искать помощи у Царицы небесной? Что вожделеннее, как в Ней найти опору всех своих надежд? Что отраднее, как хвалиться испытанным покровительством Богоматери, и твердо уповать, что, будучи верными Ее рабами, мы не постыдимся во веки? – И потому не могут не радовать нас в такие священные минуты излияния вашей души пред пречистою Девою. Но при этом, возлюбленные, невольно приходит на мысль: что, если вскоре после сего окажется в вас нечто несоответствующее названию смиренных рабынь преблагословенной Богородительницы Девы, возлагающих на Нее всю свою надежду, и с дерзновением могущих Ею хвалиться? – У кого не достает истинно христианского смирения, чья душа не проникнута благоговейною верою и любовию ко всему божественному, – чей разум не научился понимать жизнь, как время трудов и подвигов для славы Божией, для блага ближних, для преуспеяния во всем добром, – тем нельзя назвать себя рабами пречистой Девы, которая неложно Сама о Себе засвидетельствовала, что Господь в лице Ее призрел на смирение рабы своей, боголюбезное смирение, послужившее основанием всех Ее богоподобных добродетелей, и которую ублажают все роды, как Честнейшую Херувимов и Славнейшую без сравнения Серафимов.

http://azbyka.ru/otechnik/Vitalij_Grechu...

сост. прот. Владимир Чугунов Акафист Пресвятей Богородице в честь иконы Ея «Боголюбивыя» Кондак 1 Взбранной Воеводе, боголюбивей Царице, превысшей всякаго создания, Деве и Матери Христа Бога, похвальная восписуем Ти раби Твои, Богородице! Ты же, яко боголюбивая и всемилостивая Мати, благоизволившая явити пресветлый Свой лик благоверному на­шему князю Андрею, от бед и скорбей сохрани ны и храм сей, да зовем Ти; Радуйся, боголюбивая Царице Богородице, надеждо и прибежище наше. Икос 1 Ангелов превысшую вся небесныя силы величают Тя, Богородицу Царицу, мы же, грешнии, на земли чудному Божию о Тебе смотрению дивящеся, всею душею, сердцем и устнами дерзаем глаголати: Радуйся, благословенная в женах Дево благодатная; радуйся, Всевышняго Мати, Духа Святаго пребывание. Радуйся, Царице небесе и земли, всех небесных сил высшая; радуйся, ангелы чтимая, от серафим воспеваемая. Радуйся, благословляе­мая на небеси и славимая на земли; радуйся, воистину присноблаженная и пренепорочная. Радуйся, боголюбивая Царице Богородице, надеждо и прибежище наше. Кондак 2 Видящи премилосердная Мати Божия земное скорбное житие наше, немощи и болезни, благоизволи явити чудо, избравши сосуд благодати и милостей Своих к нам, благочестиваго князя Андрея. Обаче и мы с радостию несказанною припадаем к Тебе, Владычице, и из глубины души благодарим Тя, нашу дивную заступницу, воспевающе Богу: Аллилуия. Икос 2 Разумети хотя чудо, явленное милостию Твоею, Пресвятая Богородице, егда кони, везшии святый образ, сташа, и людие к шествию подвигнути их не возмогоша, благоверный князь Андрей начат со слезами молитися к Тебе, Владычице, да покажеши, Пречистая, волю святую Свою; Ты же в видении благово­лила еси открыти преблагий совет Твой. Темже и мы, чудо сие воспоминающе, преклоньше колена, взываем сице: Радуйся, прославившая место обители Твоея дивным чудодействием и в сем милость преизобильную нам показавшая; радуйся, страну Владимирскую светом Своим озарившая и лучи света на всех нас прости­рающая. Радуйся, всеблагая наша наставнице, любовию нас привлекающая; радуйся, охранительнице наша от бед и болезней. Радуйся, у Господа спасения нашего ходатаице, Царице наша Небесная; радуйся, за вся благодеяния Твоя благодарению нас научающая. Радуйся, боголюбивая Царице Богородице, надеждо и прибежище наше.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее «Боголюбивая» Празднование 18 июня/1 июля Кондак 1 Взбранной Воеводе, Боголюбивей Царице, превысшей всякаго создания, Деве и Матери Христа Бога, похвальная восписуем Ти раби Твои, Богородице! Ты же, яко Боголюбивая и Всемилостивая Мати, благоизволившая явити пресветлый Свой лик благоверному нашему князю Андрею, от бед и скорбей сохрани ны и храм сей, да зовем Ти: Радуйся, Боголюбивая Царице Богородице, надеждо и прибежище наше. Икос 1 Ангелов Превысшую вся небесныя силы величают Тя, Богородицу Царицу, мы же грешнии на земли, чудному Божию о Тебе смотрению дивящеся, всею душею, сердцем и усты дерзаем глаголати: Радуйся, Благословенная в женах Дево Благодатная; радуйся, Всевышняго Мати, Духа Святаго пребывание. Радуйся, Царице небесе и земли и всех небесных сил высшая; радуйся, ангелы чтимая, от серафим воспеваемая. Радуйся, благословляемая на Небеси и славимая на земли; радуйся, воистину Присноблаженная и Пренепорочная. Радуйся, Боголюбивая Царице Богородице, надеждо и прибежище наше. Кондак 2 Видящи Премилосердная Матерь Божия земное скорбное житие наше, немощи и болезни, благоизволи явити чудо, избравши сосуд благодати и милостей Своих к нам – благочестиваго, князя Андрея. Обаче и мы с радостию несказанною припадаем к Тебе, Владычице, и из глубины души благодарим Тя, нашу дивную Заступницу, воспевающе Богу: Аллилуиа. Икос 2 Разумети хотя чудо, явленное милостию Твоего, Пресвятая Богородице, егда кони, везшии святый образ, сташа и людие к шествию подвигнути их не возмогоша, благоверный князь Андрей нача со слезами молитися к Тебе, Владычице, да покажеши, Пречистая, волю святую Свою, Ты же в видении благоволила еси открыти преблагий совет Твой. Темже и мы, чудо сие воспоминающе, преклоньше колена, взываем сице: Радуйся, прославившая место обители Твоея дивным чудодействием и в сем милость преизобильную нам показавшая; радуйся, страну Владимирскую светом Своим озарившая и лучи света на всех нас простирающая. Радуйся, Всеблагая наша Наставнице, любовию нас привлекающая; радуйся, Охранительнице наша от бед и болезней. Радуйся, у Господа спасения нашего Ходатаице, Царице наша Небесная; радуйся, за вся благодеяния Твоя благодарению нас научающая. Радуйся, Боголюбивая Царице Богородице, надеждо и прибежище наше.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

14. Четверг. Ап. от 70-ти Акилы. Мчч. Кирика и Иулитты (с 15 июля) . Прп. Никодима Святогорца (службу зри 1 июля) . Прп. Стефана Махрищского. Блгвв. кн. Владимира и кн. Агриппины Ржевских (с 15 июля) . На этот день с 15 июля переносится служба мчч. Кирика и Иулитты. Служба ап. Акилы и мчч. Кирика и Иулитты шестеричная, совершается вместе со службой Октоиха (А) . Приводим также порядок совершения полиелейной службы прп. Никодима Святогорца (Б) . А. На вечерне кафизма 12-я. На «Господи, воззвах» стихиры на 6: апостола, глас 1-й – 3, и мучеников, глас 4-й – 3. «Слава» – мучеников, глас 6-й: «Приидите и узрите...», «И ныне» – Богородичен по гласу «Славы», от меньших: «Око сердца моего...». Входа нет. Прокимен дня. На стиховне стихиры Октоиха, глас 6-й. «Слава» – мучеников, глас 8-й: «Трилетен Троицу проповедаше...», «И ныне» – Богородичен по гласу «Славы», от меньших: «Аз, Дево Святая...». По Трисвятом – тропарь апостола, глас 3-й. «Слава» – тропарь мучеников, глас 4-й: «Мученицы Твои, Господи...», «И ныне» – Богородичен по гласу «Славы», от меньших: «Слово Отчее...». На утрене на «Бог Господь» – тропарь апостола, глас 3-й (дважды). «Слава» – тропарь мучеников, глас 4-й: «Мученицы Твои, Господи...», «И ныне» – Богородичен по гласу «Славы», от меньших: «Слово Отчее...». Кафизмы 13-я и 14-я. Малых ектений нет. Седальны Октоиха. Псалом 50-й. Каноны: Октоиха 1-й со ирмосом на 6 (ирмосы единожды), апостола на 4 и мучеников на 4. Библейские песни «Господеви поем...». Катавасия по 3-й, 6-й, 8-й и 9-й песнях – ирмосы канона Минеи (мучеников). По 3-й песни – кондак апостола, глас 4-й; седален апостола, глас тот же. «Слава» – седален мучеников, глас тот же, «И ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же. Примечание. Типикон умалчивает о кондаке мучеников, глас 2-й: «Жертва приятна...». В Минее синодального периода (см.: Минея-Июль. Киев, 1893. Л. 135 об.) этот кондак также отсутствует. По 6-й песни – кондак и икос мучеников, глас 4-й. На 9-й песни поем «Честнейшую». По 9-й песни поется «Достойно есть». Ексапостиларий Октоиха. «Слава» – светилен мучеников, «И ныне» – Богородичен Минеи.

http://patriarchia.ru/bu/2023-07-27/

сост. прот. Владимир Чугунов Акафист Пресвятей Богородице в честь иконы Ея «Калужския» Кондак 1 Взбранной Воеводе, пренепорочней Деве Богородице, земли Калужския избави­тельнице, хвалебныя песни приносим Ти, раби Твоя, яко иконы Твоея явлением даровавшей нам стража неусыпна. Ты же моления нашего, пред иконою Твоею возносимаго, не отвержи, но защити ны, Владычице, от всех врагов видимых и невидимых, и избави ны от всяких болезней душевных и телесных, да во умилении сердец зовем Ти: Радуйся, Владычице, милость Свою нам и заступление являющая. Икос 1 Ангелов множество славит Тя, Царицу всех и Богородицу, Ты бо исполнила еси радостию сердца наша явлением чудотворный иконы Твоея в Тинкове и чудесы во храме имене Рождества Твоего в веси Калужке, ейже покланяющеся, Тебе, Богоизбранная Дево, моления возносим, со страхом и любовию глаголюще: Радуйся, от патриархов прообразованная и от пророков предвозвещенная; радуйся, Агнице, рождшая Агнца, вземшаго грехи мира. Радуйся, Адама и Еву от древняго проклятия свободившая; радуйся, чудотворным образом Твоим всю землю Калужскую озаряющая. Радуйся, святую икону Твою в знамение милости Твоея нам давшая; радуйся, яко на икону Твою взирающе, Самой Тебе истинней Богородице покланяемся. Радуйся, Владычице, милость Свою нам и заступление являющая. Кондак 2 Видяще начертание лика Твоего, девица Евдокия в развращении сердца своего дерзновенно оплеванием поругася ему, не ведущи, яко сей Твой лик есть, Пресвятая Дево; Ты же, вразумления ради, наказала еси ю разслаблением всего телесе, слячением руку и ногу, ослеплением очию и отнятием языка и сим показала ей, яко начертание лика сего есть икона Твоя чудотворная, да вси людие вопиют к рождшемуся от Тебя Богу Слову: Аллилуия. Икос 2 Разум человеческий не может постигнути великаго Твоего милосердия, Пресвятая Богородице, яко искреннее покаяние болящия девицы прияла еси и совершенное исцеление той даровала еси, да молитвы приносит пред иконою Твоею, взывая сице: Радуйся, лествице небесная, Иаковом предвиденная; радуйся, тайну воплощения Сына Божия, от веков в Бозе сокровенную, открывшая. Радуйся, веду­щим брань противу плоти, мира и диавола доб­рая споспешнице; радуйся, от грехопадений наших, имже несть числа, избавляющая. Радуйся, яко призывающия имя Твое от падения страстнаго восташа; радуйся, благодатное безстрастие ищущим его усердно подающая. Радуйся, Владычице, милость Свою нам и заступление являющая.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

10. Четверг. Сщмч. Тимофея, еп. Прусского. Свт. Иоанна, митр. Тобольского. Аллилуия. Собор Сибирских святых. Свт. Василия, еп. Рязанского (службу зри 3 июля). Сщмч. Мисаила, архиеп. Рязанского . Сщмч. Митрофана, пресвитера Пекинского, и иже с ним мучеников многих . Свт. Павла, митр. Тобольского. Прп. Силуана, схимника Печерского, в Дальних пещерах. По Уставу, совершается аллилуйная служба (сщмч. Тимофея, еп. Прусского) (Б). По благословению настоятеля, может совершаться служба с «Бог Господь» (служба сщмч. Тимофея, еп. Прусского, не имеет праздничного знака, совершается вместе со службой Октоиха) (А). Приводим также порядок совершения полиелейной службы свт. Иоанна, митр. Тобольского, в соединении со службой сщмч. Тимофея, еп. Прусского (без праздничного знака) (В). А. На вечерне кафизма 12-я. На «Господи, воззвах» стихиры на 6: Октоиха, глас 8-й – 3, и священномученика, глас 4-й – 3. «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же: «Тьмами, Пречистая, обещахся...». Входа нет. Прокимен дня. На стиховне стихиры Октоиха, глас 8-й. «Слава, и ныне» – Богородичен Октоиха, глас тот же: «Аз, Дево Святая...». По Трисвятом – тропарь священномученика (общий), глас 4-й: «И нравом причастник...» (см. в Минее общей, гл. 16, л. 91 об.). «Слава, и ныне» – Богородичен по гласу тропаря, от меньших: «Слово Отчее...». На утрене на «Бог Господь» – тропарь священномученика (общий), глас 4-й: «И нравом причастник...» (дважды; см. в Минее общей, гл. 16, л. 91 об.). «Слава, и ныне» – Богородичен по гласу тропаря, от меньших: «Слово Отчее...». Кафизмы 13-я и 14-я. Малых ектений нет. Седальны Октоиха. Псалом 50-й. Каноны: Октоиха 1-й со ирмосом на 6 (ирмосы единожды), 2-й на 4 и священномученика на 4. Библейские песни «Господеви поем…». Катавасия по 3-й, 6-й, 8-й и 9-й песнях – ирмосы канона Минеи. По 3-й песни – седален священномученика, глас 5-й. «Слава, и ныне» – Богородичен Минеи, глас тот же. По 6-й песни – кондак священномученика (общий), глас 4-й: «Во святителех благочестно...» (см. в Минее общей, гл. 16, л. 94).

http://patriarchia.ru/bu/2022-06-23/

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее Калужской Празднование 2/15 сентября и 12/25 октября Кондак 1 Взбранной Воеводе Пренепорочней Деве Богородице, земли Калужския Избавительнице, хвалебныя песни приносим Ти, раби Твои, яко иконы Твоея явлением даровавшей нам стража неусыпна. Ты же моления нашего, пред иконою Твоею возносимаго, не отвержи, но защити ны, Владычице, от всех врагов видимых и невидимых и избави ны от всяких болезней душевных и телесных, да во умилении сердец зовем Ти: Радуйся, Владычице, милость Свою нам и заступление являющая. Икос 1 Ангелов множество славят Тя, Царицу всех и Богородицу, Ты бо исполнила еси радостию сердца наша явлением чудотворныя иконы Твоея в Тинкове и чудесы во храме имене Рождества Твоего в веси Калужке, ейже покланяющеся, Тебе, Богоизбранная Дево, моления возносим, со страхом и любовию глаголюще: Радуйся, от патриархов прообразованная и от пророков предвозвещенная; радуйся, Агнице, рождшая Агнца, вземшаго грехи мира. Радуйся, Адама и Еву от древняго проклятия свободившая; радуйся, чудотворною иконою Твоею всю землю Калужскую озаряющая. Радуйся, святую икону Твою в знамение милости Твоея нам давшая; радуйся, яко на икону Твою взирающе, Самой Тебе истинней Богородице покланяемся. Радуйся, Владычице, милость Свою нам и заступление являющая. Кондак 2 Видя начертание лика Твоего, девица Евдокия в развращении сердца своего дерзновенно оплеванием поругася ему, не ведущи, яко сей Твой лик есть, Пресвятая Дево; Ты же, вразумления ради, наказала еси ю разслаблением всего телесе, слячением руку и ногу, ослеплением очию и отъятием языка и сим показала ей, яко начертание лика сего есть икона Твоя чудотворная, да вси людие вопиют к рождшемуся от Тебе Богу Слову: Аллилуиа. Икос 2 Разум человеческий не может постигнуги великаго Твоего милосердия, Пресвятая Богородице, яко искреннее покаяние болящей девицы прияла еси и совершенное исцеление ей даровала еси, да молитвы приносит пред иконою Твоею, взывающи сице: Радуйся, лествице небесная, Иаковом предвиденная; радуйся, тайну воплощения Сына Божия, от веков в Бозе сокровенную, открывшая. Радуйся, ведущим брань противу плоти, мира и диавола добрая Споспешнице, радуйся, от грехопадений наших, имже несть числа, избавляющая. Радуйся, яко призывающии имя Твое от падения страстнаго восташа; радуйся, благодатное безстрастие ищущим его усердно подающая. Радуйся, Владычице, милость Свою нам и заступление являющая.

http://azbyka.ru/otechnik/Pravoslavnoe_B...

   001    002    003    004    005    006   007     008    009    010